دبیر انجمن دانشجویان مستقل کرمانشاه:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به برخی مانع‌تراشی‌ها در صرف اعتبارات فرهنگی گفت: سالانه سرانه‌هزینه‌های فرهنگی تعیین شده، اما مشخص نیست کجا مصرف می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 31 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، ابوذر صفره در نخستین همایش «زنده باد مرگ بر آمریکا» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در سالن جلسات دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور فعالان ضداستکباری بین‌المللی برگزار شد، اظهار داشت: عدم هماهنگی فرهنگی و سیاسی بین مسؤولان دانشگاه‌ها از ریاست تا معاونت‌های دانشگاه وجود دارد و برای ترویج مسائل فرهنگی نه تنها کمکی نکرده حتی بسیار مانع‌تراشی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین همایش ضداستکباری «زنده‌ باد مرگ بر آمریکا» بدون هر نوع حمایتی از سوی مسؤولان دانشگاه برگزار شد و حتی همه تدارکات و هماهنگی‌ها نیز توسط دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه انجام شده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: فرهنگ در منظومه فکری مسؤولان نوعی سربار است و اکثر آن‌ها توانایی و اراده کار فرهنگی را ندارد.

این مسؤول با اعتراض شدید نسب به عدم رسیدگی مسؤولان دانشگاهی به فعالیت‌های فرهنگی در مقابله با هجمه‌ها و ولنگاری‌های جامعه، گفت: اعتباراتی که برای کاشت چمن و یا کود گیاهان در سطح استان پرداخت می‌شود بیشتر از هزینه و اعتبارات ترویج مسائل فرهنگی است.

صفره با اشاره به اینکه از دانشجویان انتظار می‌رود به سمت مسائل سیاسی و فرهنگی توجه کنند، بیان کرد: سرانه و ردیف هزینه‌های فرهنگی مشخص شده است، اما نمی‌دانیم اعتبارات فرهنگی در چه جایی مصرف می‌شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: علی‌رغم همه کمبودهای انجمن دانشجویان مستقل استان کرمانشاه توانستیم در سال‌جاری برنامه‌های خوبی را اجرا کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار