باحضور فعالان بین‌المللی انجام می‌شود
نخستین همایش ضداستکباری «زنده باد مرگ بر آمریکا» به مناسبت سالروز استکبارستیزی با حضور فعالان بین المللی ضد استکباری در دانشگاه علوم رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 26 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، نخستین همایش «زنده باد مرگ بر آمریکا» به مناسبت سالروز استکبارستیزی و در راستای سرکوب ظلم و استکبار نسبت به مردم مظلوم سراسر جهان در مرکز علمی و پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، همایش مذکور با مشارکت همگانی اقشار جامعه به‌ ویژه اساتید، دانشجویان، طلاب‌حوزوی، فرهیختگان، بسیج دانشجویی و... در نهم آبان ماه سال‌جاری با حضور فعالان بین‌المللی ضداستکباری برگزار می‌شود و اجرای این مراسم با تلاش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه است.

زمان برگزاری نخستین همایش «زنده باد مرگ بر آمریکا» راس ساعت 15 و 30 دقیقه نهم آبان ماه سال‌جاری است که با حضور مسؤولان استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، در نخستین همایش ضداستکباری «زنده باد مرگ بر آمریکا» این مرکز علمی، فعالان بین‌المللی در عرصه ضداستکباری از جمله «کلودیا مونا» استاد دانشگاه تراموا ایتالیا و نیز پروفسور «الکساندر آزادگان» استاد دانشگاه کالیفرنیا به‌عنوان مهمانان ویژه در این مراسم حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار