رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک: اورژانس 115 استان مرکزی آماده ارائه خدمات فوریتی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر استان است.
کد خبر: ۳۰۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 09 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر فرزین خوشنودی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: با توجه به حضور عزاداران در هیات و دسته های عزاداری در سطح شهر و به منظور ارائه خدمات امدادی اورژانسی احتمالی به این عزیزان اورژانس 115 در این ایام در آماده باش کامل به سر می برد.

دکتر خوشنودی در ادامه بیان داشت: اورژانس استان مرکزی با بیش از250 پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی در 44 پایگاه شهری و جاده ای با بکارگیری 57 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس کلیه مناطق استان مرکزی را پوشش امدادی می دهند و آمبولانس های اورژانس 115 جهت امدادرسانی سریعتر به عزاداران حسینی به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا  در نقاط پر رفت و آمد شهرهای استان استقرار خواهند داشت.

وی در ادامه به هموطنان توصیه کرد: در صورتی که حادثه و یا مصدومیتی برای کسی اتفاق افتد و یا  وجود مصدوم و بیمار در تکایا و هیات های مذهبی، بلافاصله با اورژانس 115 تماس بگیرید و ضمن ارائه شرح حال دقیق از مصدوم آدرس را به طور کامل به مرکز اورژانس 115 اطلاع دهید و در صورتی که خیابانها و مسیر های منتهی به محل حادثه ممکن است مسدود باشد مراتب را به طور دقیق گزارش نمایید تا زمان رسیدن آمبولانس بر بالین فرد بیمار و یا حادثه دیده کوتاه تر گردد.

دکتر خوشنودی اذعان داشت: برای افراد سالخورده و اطفال و بانوان حتما باید مکانی در نزدیکترین نقطه به خروج بی خطر پیش بینی شود.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار