مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
با توجه به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، لازم است تا تمامی ادارات و مدارس در استان به این ایام توجه ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، لازم است تا تمامی ادارات و مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی در استان با فضاسازی مناسب به این ایام توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: در راستای توجه به ارزش های والای این دوران ماندگار و اثرگذاری آن بر روح و روان دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم، کمیته هماهنگی و برنامه ریزی با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان و مناطق تشکیل گردیده است و شیوه نامه مربوطه نیز به ادارات و مدارس استان ارسال گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مراسم نمادين نواختن زنگ شروع سال تحصيلي و زنگ مقاومت در مركز استان با حضور مسؤولين استاني و همچنين مشابه اين برنامه در 14 منطقه استان و كليه واحد هاي آموزشي برگزار خواهد شد.

سالار قاسمی تصریح کرد: آذين بندي ادارات ومدارس با پلاكارد و پارچه نوشته و پوستر وصيت نامه شهدا و تصاوير شهدا و ساخت سنگرهاي نمادين، پخش سرودهاي حماسي و مناسب اين ايام، برگزاري مراسم خاطره گويي توسط رزمندگان در مدارس و ادارات، شركت دانش آموزان و فرهنگيان در مراسم غبار روبي و عطر افشاني گلزار شهدا، شركت با شكوه دانش آموزان و فرهنگيان در نمازجمعه، ديدار با خانواده معظم شهداء، تشكيل نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي دفاع مقدس از جمله برنامه های پیشنهادی برای این ایام می باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: روز شنیه سوم مهر ماه ، روز آغاز سال تحصیلی جدید 96-95 است که در این روز آیین نمادین آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و نیز زنگ مقاومت برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار