کد خبر: ۲۹۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 09 September 2016

 

 
تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته ششم لیگ دسته اول کشور در خانه با ۲ گل مغلوب راه آهن تهران شد. 

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته ششم لیگ دسته اول کشور در خانه مغلوب راه آهن تهران شد؛ در این دیدار که از ساعت 17 در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد تیم فوتبال خیبر با 2 گل مغلوب راه آهن شد تا همچنان در حسرت پیروزی بماند.

در این بازی که با قضاوت علی صفایی و کمک های رحیم حاجیلو و محمد پورمتقی در حضور بیش از دو هزار تماشاگر برگزار شد گل اول راه آهن را در دقیقه 8 حمید طاهری فر به ثمر رساند و گل دوم راه آهن را  نیز دقیقه 78 محسن بیاتی نیااز روی نقطه پنالتی به دست آمد.

برای تیم خیبر خرم آباد در این دیدار روزبه سینکی، مسعود ستاری، محسن طرحانی، ابراهیم فلاح، امیر منصوریان، فرشاد امامی (از دقیقه 56 محسن دوستان محمدی)، احمد جعفری، مهدی عبدی، مصطفی علیخانی، یاسر درویشی، شهاب دارایی (دقیقه 80 مصطفی مهدوی) به میدان رفتند و  علی نیکبخت نیز سرمربی این تیم بود.

برای تیم راه آهن تهران نیز وحید عزیزی، هادی شکوری، اویس کرد جهان، صاحب محبی، علی فرهنگ، محسن بیاتی نیا، کریم ابراهیمی، بهمن شیروانی، حمید طاهری فر، کیانوش میرزایی ( دقیقه 90 علی لطیفی)، محمدرضا سلیمانی به میدان رفتند و مهدی پاشازاده سرمربی این تیم بود.

تیم خیبر خرم‌آباد در حالی در خانه خود نتیجه را با دو گل به تیم راه‌آهن واگذار کرد که در پنج بازی گذشته خود نیز طعم پیروزی را نچشیده تا همچنان به روند ناکامی‌های خود ادامه دهد؛ خیبر در پایان هفته ششم لیگ آزادگان کشور با کسب تنها 2 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت و راه آهن نیز با این برد 8 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار