مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان:
مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در دیدار با محسنی، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد لرستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بانک مهر اقتصاد در خدمت رسانی به خانواده ایثارگران گفت: بانک داری ما باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کند و الزاماتی که در بانک مهر پیش بینی شده در همین مسیر حرکت می کنند و مردم هم همین انتظار را از این مجموعه دارند.
کد خبر: ۲۸۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 31 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان  در دیدار با محسنی، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد لرستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بانک مهر اقتصاد در خدمت رسانی به خانواده ایثارگران گفت: بانک داری ما باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کند و الزاماتی که در بانک مهر پیش بینی شده در همین مسیر حرکت می کنند و مردم هم همین انتظار را از این مجموعه دارند.
تولید ارزش در جهت ادامه راه شهدا از شاکله های اقتصاد مقاومتی است
وی گفت: تولید ارزش در جهت ادامه راه شهدا از شاکله های اقتصاد مقاومتی است که رهبر به آن اشاره و نظر دارد و یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و باید در این راستا جهت ایجاد شغل و رفع مشکل بیکاری با سازو کار حداقلی شروع و حرکتی در راستای ایجاد اشتغال مولد برداریم.
روشنی در خصوص کارگروه فرهنگی استان گفت: سال گذشته در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشنهاد قرائت وصایای شهدا در ابتدای جلسات اداری را به استاندار دادیم و چند روز پیش در سفر وزیر دادگستری ایشان نیز از این حرکت به خوبی یاد کردند.
وی در ادامه گفت: وقتی عکس شهدا را در مکانی نصب می کنیم حتماً سعی شود فرازی از وصیت نامه شهید نیز درج گردد تا مردم عمیقاً با شهدا آشنا شوند و تدابیری اندیشیده شود که زنگ مهر امصال در لرستان همراه با رونمایی از وصیت نامه شهدا انجام شود.
محسنی، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد نیز در این جلسه گفت: مجموعاً بنیاد شهید نقش مشخصی در نظام مقدس دارد و بانک مهر اقتصاد در سال 72 با حبه رهبر شروع بکار کرد که اکنون برکت آن حبه بر همه گان آشکار است و بانک مهر نیز با همین تفکر بسیجی در عرصه اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرده و از ظرفیت علمای برجسته قم بعنوان بانکداری اسلامی بهره می بریم و تمام قراردادها از کانال شرعی بررسی و سپس در انک و شعبه ها جاری می شوند.
وی گفت: سال 94 در مجموع به 220 خانواده شهید استان تسهیلات پرداخت شده و 223 نفر نیز شامل خدمات قرض الحسنه شده اند و در سال 95 نیز تاکنون 65 نفر از ایثارگران تسهیلات بانک مهر را دریافت کرده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار