کد خبر: ۲۷۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 03 August 2016


به میزبانی ماهدشت کرج فستیوال مدارس فوتبال شهرستان‌های استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مسؤول برگزاری فستیوال مدارس فوتبال شهرستان‌های استان البرز ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: مسابقات فوتبال مدارس شهرستان‌های استان البرز به میزبانی ماهدشت در زمین چمن این شهر هم‌اکنون در حال برگزاری است.

علی زنگنه با اشاره به اینکه 70 تیم در این مسابقات حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند افزود: این مسابقات در چهار رده سنی، 9، 10، 11 و 12 سال در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات با حضور مدارس فوتبال معتبر استان البرز در حال برگزاری است و سطح این مسابقات را بالا برده است گفت: برگزاری سه روز اول این مسابقات در ماهدشت و روز چهارم مسابقات در زمین چمن شریعتی کرج خواهد بود.

در ادامه همچنین نائب رئیس هیأت فوتبال استان البرز نیز برگزاری چنین مسابقاتی را در سطح استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه استان البرز پایه‌گذار فستیوال در کشور است و خروجی آن نیز شکوفایی استعدادها برای معرفی به سطح یک فوتبال است لذا تمهیدات لازم برای شناسایی این استعدادها انجام می‌شود.

محمد امینی نائب تأکید کرد: در پایان این مسابقات نفرات برتر هر تیم از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی در قالب تیم استان البرز برای مسابقات کشوری و آکادمی ملی معرفی می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار