مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از ثبت‌نام بیش از یک هزار و 800 فراگیر در کلاس‌های آموزشی قرآن الکریم حرم مطهر رضوی در بهار سال جاری خبر داد. این دوره از کلاس‌ها از اول اردیبهشت‌ماه شروع و تا پایان فصل بهار ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۲۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 23 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، علی امینی گازار با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره‌های آموزشی قرآن کریم از 22 فروردین‌ماه آغاز و تا 25 فروردین ادامه داشت، عنوان کرد: فراگیران در 13 رشته آموزشی شامل «روخوانی»، «تدبر در قرآن»، «تجوید مقدماتی»، « ترتیل»، «حفظ»، « تفسیر»، «ترجمه و مفاهیم»، «عصر غیبت»، «تدبر در سیره معصومین»، «آیات الاحکام» و «نهج البلاغه» ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فعالیت این دوره از کلاس‌ها از اول اردیبهشت‌ماه شروع و تا پایان فصل بهار ادامه می‌یابد، اظهار داشت: این دوره آموزشی علاوه بر حرم مطهر رضوی در 25 مسجد و حسینیه سطح شهر مشهد نیز برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: بیش از یک‌هزار نفر از این فراگیران در حرم مطهر رضوی و مابقی در دیگر شعبات سطح شهر در کلاس‌های آموزشی قرآن شرکت می‌کنند.

وی گفت: دوره‌های آموزشی فراگیری قرآن کریم برای مقاطع سنی مختلف نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، بانوان و آقایان پیش بینی شده است و بیش از 70 استاد قرآنی در این مسیر همکاری می‌کنند.

امینی عنوان کرد: دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی تلاش می‌کند تا کلاس‌های آموزشی متعددی را در راستای ترویج مفاهیم و آموزه‌های قرآنی برای علاقه‌مندان برگزار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار