مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی مطرح کرد؛
تابناک: مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی گفت: شرکت ایرالکو به جای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم با طرح شکایت سعی دارد از پاسخ به مردم شانه خانه کند.
کد خبر: ۲۶۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 24 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی در خصوص شکایت شرکت ایرالکو از خبرگزاری تابناک مرکزی گفت: درج خبری با این عنوان " مدیران ایرالکو فیش های حقوقی خود را منتشر کنند" در خبرگزاری تابناک مرکزی و نظرات درج شده ذیل این خبر باعث شکایت شرکت ایرالکو شده است.

مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی با بیان اینکه مدیران شرکت ایرالکو به جای پاسخگویی به افکار عمومی در خصوص حقوق های نجومی در فراری رو به جلو اقدام به طرح شکایت کرده اند گفت: نظرات درج شده در ذیل خبر به خوبی نمایانگر این موضوع است که شرکت ایرالکو چه وضعیت نابسامان و پر تنشی را تجربه می کند.

وی ادامه داد: آقایان با طرح شکایت از خبرگزاری تابناک مرکزی در پی فرار از پاسخگویی به افکار عمومی در خصوص حقوق های نجومی هستند چرا که افکار عمومی در راستای مطالبات رهبری خواهان برخورد با مدیرانی است که حقوق های نجومی دریافت کرده اند.

علیپور با اشاره به این نکته که خبرگزاری تابناک مرکزی در سال گذشته نیز اخبار تغییر مدیریت در شرکت ایرالکو را پوشش میداد گفت: خبر تغییر مدیریت در شرکت ایرالکو با این عنوان " مجید پورعطار مدیرعامل ایرالکو شد" با هزاران نظر و بازدید از سوی مردم و مسئولان مواجه شد.

وی افزود: در آن روزها چون مدیران کنونی شرکت ایرالکو قرار بود بر مسند قدرت تکیه بزنند حرفها و سخنان مردم مورد تایید بود اما امروز که زحمت کشان ایرالکو نسبت به عملکرد مسئولان ایرالکو لب به سخن و انتقاد گشوده اند به مذاق آنها خوش نیامده است.

مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی سکوت مسئولان ارشد استان در خصوص اتفاقات شرکت ایرالکو را نکته ای قابل تامل عنوان و بیان کرد: خدمت به مردم چگونه معنا پیدا می کند؟ به فرموده امام عظیم الشان این انقلاب مردم ولی نعمتان ما هستند اما گویا برخی مدیران استان تمایلی به شنیدن صدای مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها ندارند.

ایشان از مسئولان و دستگاه های مرتبط خواست در راستای عمل به فرمایشات امام خامنه ای حفظه الله قدم بردارند و گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری افرادی که حقوق های نجومی دریافت می کنند لیاقت خدمت به مردم را ندارند و باید از سمت خود برکنار شوند.

علیپور در پایان سخنان خود با بیان این موضوع  که جوانان اراک هر روز با این جواب که استخدام نداریم از شرکت ایرالکو رانده می شوند اما آقازاده ها و صاحب منصبان بدون هیچ مشکلی وارد این شرکت می شوند گفت: در خصوص جذب نفرات جدید شرکت ایرالکو و افرادی که حتی در فتنه 88 از سوی اطلاعات سپاه دستگیر شده اند در فرصت مناسب سخنانی را مطرح خواهم کرد که مردم بدانند در شرکت ایرالکو چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.  

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
آقای علیپور شیر مادرت حلالت
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
ماشاالله به این مرد انقلابی
انصافا زیبا فرمودید
با یاری خدا این افراد به زودی از این شهر میرن و این شرکت با کارگران زحمتکشش نجات پیدا میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
تابناک ازت ممنونم. .... از فعالان فتنه 88 بودند و هیچ اعتقادی به انقلاب و شهدا و ايثارگران ندارن. با زور و تهدید مردم دارن جیبهایم پر میکنن. لطفا بگيد ما کارگران چکار کنیم توی مجمع. هم چندتا چماق دار و لات و شعبون بی مخ آورده بودن که مدام ازشون تعریف کنن. من اونجا بودم مدام از .... تعریف میگردند و وقتی کسی اعتراض. میکرد جو خیلی پلیسی بود
عدالتخواه 3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
جناب آقای علیپور عزیز همینکه دو مدیر عامل سالهای اخیر ایرالکو را در معرض نقد قرار داده اید نشان از انجام رسالت حرفه ای تان دارد. و از اینکه در مسیر حق حرکت میکنید ما کارگران ایرالکو از شما تشکر میکنیم. خواهشمندیم چند کامنت را به شکل نمونه به اضافه دو تیتر مربوط به نمایندگان اراک را به سایت تابناک پایتخت ارسال کنید تا خبر در ایرالکو چه میگذرد؟ را به گوش مسئولین پایتخت ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری برسانیم. تا انشاالله از تبدیل شدن ایرالکو با 50 سال سابقه تولید با 4200 کارگر به شرکت ارج و صدها شرکت تعطیل مشابه جلوگیری کنیم. مطمئن با شید همه کارگران ایرالکو مثل کوه پشتیبان شما هستند. اجرکم عندالله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
درود بر تابناک شجاع .
.واقعا عجب دنیایی هست .
مسئولین ما چرا کاری نمیکنند.ما جوانان اراکی فقط همین یه کارخونه را داریم.چرا جوانان اراکی جذب کارخونه نمیشوند.
بعد اقایان هرچی روزنامه نگار و افراد سن بالا را استخدام شرکت میکنند.
محسن پورازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
سلام خدا خیربده به این تابناک.تشکرمیکنم.لطفا مسولین استان وکشورفکری به حال ما مردم اراک وکارکنان مظلوم این شرکت باشند.اخه بیتفاوتی حدی داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
تابناک مرکزی بسیار غرض ورز و غیرحرفه ای است و متاسفانه در زمینه رسانه فاقد کمترین سواد رسانه ایست نمونه اش را در بحث انتخابات شاهد بودیم حمایت غیرعقلایی از یک کاندیدا که بعدها هم رد صلاحیت شد و سوگیری اشکار به نفع ان کاندیدا طوری که حتی احساس می شد تابناک را طرف اجاره کرده است
بنده به عنوان یک کارشناس رسانه و با تحصیلات مرتبط که حدود 20 سال است در این عرصه هستم می گویم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
ظاهرا پول هايي كه از مديريت قبلي گرفتيد خيلي زير دندان مبارك مزه كرده كه حالا دنبال سهم خواهي هستيد!! اي كاش از اسلام و امام و ... برا پر كردن جيب مبارك حداقل خرج نميكرديد!!
ميدونم كه اين نظر منتشر نميشه! اما گفتم كه زياد توهم خدمت نداشته باشيد
محمدی اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
ناشناس یکی مانده به اخر،تمام رسانه ها ومردم اراک شما رابه کاسبکاروباج خواه میشناسند.توهمونی که به زورورانت میخواستی پیمانکاری ازدانشگاه علوم پزشکی بگیری.بس کن دیگه .والان داری حقوق چهل میلیون تومانی میگیری،باحمایت کی ؟ اصلاح طلبان دیگه دادش
مدير ايرالكو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
تابناك عزيز سال قبل ميگفتند تابناك بهترين رسانه است چون خبر اومدن انها را زدى امسال چون نظر مقام معظم رهبرى را زدى واينها هم به هيچى اعتقاد ندارند جز پول اينقدر اتش گرفته اند بعدش هم اگر كامنت هايى كه پرسنل شركت ذيل خبر شما گذاشته اند صحت ندارد خوب بيايند توضيح بدهند شكايت مال اينه كه حق گفتن اينها ميخواهن دولا دولا شتر سوارى كنن ميخوان شمش زير قيمت بدن شمش مجانى بدن خريد هاى گرون انجام بدن از شركتهاى خودشون ماهانه ٦٠ميلييون حقوق ومزايا وشاسى بلند و ويلا بگيرن با منشى ها جشن تولد بگيرن پور سانت هاى قرار داد هاى خارجى را بگيرن هر چى ادم مورد دار و پرونده دار را كه تو ستاد رفته كنن تمام بچه حزب اللهى هارا منزوى كنن به جاى كميته بحران كميته بانوان درست كنن تمام فاميل ها را استخدام كنن برادراشون را دو تا دو تا يک شبه مدير كنن اقاى را بكنن تمام براده وخاك سر باره را مفت ببرن كاشان به مقامات دو تا دو تا ويلا تو شهر صنعتى بدن اقاى .... را با اون سابقه .... بكنن و ..... جلو فرمايش رهبرى بايستند از اصحاب فتنه حمايت كنن مقامات استان هم هر كدام به نوعى شريك كنن اونوقت تابناك افشا گرى كرده خداييش تابناك عزيز شما بودى دلت درد نمي اومد شكايت نميكردى؟ دلم براى مظلوميت تابناك ميسوزه دلم براى سرنوشت بچه هاى كارگراى شركت ميسوزه اى امام عصر پس كى ميايى ؟ديگه ظلم از اين بيشتر؟و عجل فرجهم.
اراکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
سلام لطفا یه نگاهی هم ب ماشین سازی بکنید.
به لجن کشیده شده....چرا مدیرعامل کارخونه باید غیر اراکی باشه و به تمامی همشهری ها و هم استانی های خودش ارتقاء پست بده و بقیه هیچ....واقعا جوکه...و چرا کسی نباشه جلوی این ادم رو بگیره ....کافی از کارگرها و کارمندهای شرکت سوال بشه وضع مدیریت کارخونه ب چه شکل هست. چرا غیر اراکی تو اراک کار میکنه چرا و نهایتا از شهر من بد میگه....نمیتونی بمونی گم...و بیرون.....حق من و جوون های امثال منه که توی شهر خودم توی شرکت های شهر خودم کارکنم......بیماریش رو من بگیرم پولشو یکی دیگه؟؟؟؟؟به علی قسم نمیگذرم.....حرومتون باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
با تشکر از تابناک براستی که این نام برازنده شماست .روشنگری کنید تا این فرصت طلبان بیش از این مجال فساد نداشته باشند.
فریبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
سپاس از تابناک بخاطر روشنگری
واقعا چرا مسئولین استان پیگیر این مسایل نیستند ؟ مسئول پاسخگویی به مردم اراک کیه ؟ سونامی سرطان ریه در اراک غوغا کرده و گویا مسئولین به خواب فرو رفته اند ؟ آلومینیوم به قیمت خون شهروندان اراک داره تموم میشه ! باید از اراک به جای دیگه ای منتقل بشه ! از مسئولین خواهشمندیم به جد پیگیر رفع آلودگی باشن .
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
بله اقا ....چهل میلیونی حرفه ای شماهستیدکه با زرنگی ازهمه باج میگیری.کسی هست بررسی کنه اینهمه پول ازکجااوردی؟نه دیگه نیست.ازهمه دولتهاباج گرفتن بخدافقط کارادمهای حرفه ای مثل شماست.این جوانک مهندس فقط وفقط اعتقادی فکرمیکنه .خوب راست میگی اینکه نشدکارحرفه ای.امثال شما .....بله شماتوهمین انتخابات اخیریک میلیاردبه جیب زدنی بشما میگن ادم حرفه ای.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
با تشکر از تابناک. محترم. من یکی از پرسنل ایرالکو هستم. افتخارم اینست که. جزیی کوچک از خانواده شهدا هستم وفرزندانشان شهد. هیچگاه پشیمان نیستم. که پدرم را در راه خدا و اسلام از دست دادم و بر عکس گفته. .... آقای ....فکر نمیکنم که فرهنگ شهادت تاریخ انقضا دارد بلکه این بعضی از نااهلان هستند که بعد از استفاده ابزاری از آنها تاریخ مصرفشان تمام. میشود و باید آنها را دور ریخت
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
میشه پرسیددراینگونه ماجراها دستگاه قضایی چه مسولیتی داره؟
احمانی ازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
تشکرازتابناک.اراک ومردمش را فدای الومینویم وایرالکوکردند.متاسفم برای شکایت کننده .
یه بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
جای تاسف است که ماازایرالکوشاکی هستیم وشکایت داریم ،اونوقت اونا از اعتراضات بحق ما ناراحت هستند.عجب دنیایی.درود برتابناک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
سلام خسته نباشید اقای پورعطار باید پاسخگو باشد ایشان دقیقا رفتار و سیاست مدیریت گذشته را دنبال میکند پس چرا از ایشان انتقاد میکنند ؟ رفتارغیر منطقی فقط دنبال اهداف گروهی خودشان هستند وهیچ اهمیتی به کارخانه ویا شهر اراک ندارند یا ابلاغهای صادر شده فقط به کسانی هست که هیچ مسوولیتی ویا دلسوزی وکارامدی برای کارخانه ندارند.....که میلیاردها خسارت به کارخانه وارد کرده مشاوری که تمام فامیلش را وارد کارخانه کرده و.... واقعا رفتار وسیاست جالبی دارید اقای مهندس این رفتار کاری از پیش نمی برد وبعد از حدود ۵ ماه هنوز سنوات که حق کارگر است ویا سود سهام کارگر پرداخت نشده ولی هزینه فوتبال میلیاردی پرداخت میشود چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
ارگانی. نیست که بیطرفانه موضوع حقوقها نجومی پورعطار و معاونین را بررسی کند و به خواسته های بحق مردم پاسخ دهد. چرا اینقدر دروغ
عدالتخواه 4
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
با نام ویاد خدا
شرکت ایرالکو جزء شرکتهایی است که در زمان جنگ بمباران شد ودهها تن از کارگران آن به شهادت رسیدند وصدها تن هم به درجه جانبازی نایل شدند.فرزند شهید بیات در مراسم یادواره پدر شهیدش وسایر شهداء گرانقدر حرف دل همه کارگران زحمتکش شرکت آلومینیوم را زد. متاسفانه شرکت ایرالکو در سالهای اخیر و در واقع پس از به اصطلاح خصوصی سازی جولانگاه برخی مدیرعاملها،معاونین،مدیران واعضای هیأت مدیره بی تجربه ، بدون تعهد و سیاسی کار شده وشرکتی را که تا قبل از خصوصی سازی (به شیوه غلط) یکی از سوده ترین شرکتهای ایران بود را به دلیل نبود نظارت و بیکفایتی برخی مسؤلین آن با ایجاد هزار میلیارد بدهی (به اذعان مدیریت فعلی) به یک شرکت عملاً ورشکسته تبدیل کرده اند. وجالب اینجاست که همه میدانند که این اتفاقات ناگوار که بسر شرکت آمده عمدتاً به دلیل سوء مدیریت چه کسانی بوده است، ولی تابحال افرادی که بیت المال وثروت ملی کشور را نابود کرده اند واین شرکت عظیم را به ورشکستگی کشانده اند در هیج مرجع قانونی فراخوانده نشده اند و .... .
درواقع تمام مصیبتهایی که بر سر شرکت ایرالکو وصدها شرکت مشابه آمده به دلیل نبود نظارت صحیح برعملکرد مدیران این شرکتها به بهانه خصوصی سازی میباشد. از نمایندگان محترم شهر اراک استدعا دارم طرحی را در مجلس به تصویب برسانند که بر اساس آن شرکتهای واگذار شده حد اقل تا ده سال پس از واگذاری توسط دستگاههای نظارتی کنترل شوند. این یک خدمت بزرگ به صنایع شهر اراک و کشور خواهد بود ،در غیر اینصورت باید روز به روز شاهد تعطیلی و فساد روز افزون و در نهایت تعطیلی شرکتهای واگذار شده باشیم. پس تا بیشتر از این دیر نشده خواهشمندیم کاری کنید. از سایر رسانه ها هم درخواست میکنیم مانند سایت فارس مرکزی وهمچنین تابناک مرکزی نسبت به مشکلات صنعت وجامعه کارگری واکنش نشان دهند و صرفاً نظاره گر ظلمی که به صنعت میشود نباشند ورسالت خود را بدرستی انجام دهند. باتشکر از همه خدمتگزاران به مردم ونظام جمهوری اسلامی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آقای تابناک عزیز. با سلام. ما کارگران زحمت کش ایرالکو از تو ممنون هستیم و حاضریم. در هر دادگاه صالحه. که موضوع شکایت. متکبرانه ایرالکو را بررسی میکند را برای ارایه مدارک شرکت کنیم. کافیست. راهکار قانونی را در تابناک. ارایه نمایید. خدا شما را خیر دهد. خدا قوم ظالمان را هدایت نمیککند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
تابناک عزیز فراخوان بزن ببین چندتا مدرک موثق از خلافکاریهای آقایان برای رسیدگی در دادگاه آماده میشود ما از خدا میخواهیم موضوعات مطرح در دادگاه مطرح شود تا حساب این متکبرانه بی تدبیر رو شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
زنده باد. فرزند شهیدی که. فریاد مظلومیت ما کارگران زحمتکش ایرالکو را در سالروز شهادت پدرش به گوش مسئولین استان رساند
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
تف به ذات كساني كه حق مردم را پايمال مي كنند
و درور بر شرف كساني كه در دفاع از حق ايستادگي مي كنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
آقای پورعطار بنظرت کار درستی بود که در روز بزرگداشت شهدای ایرالکو. کارناوال. موتورسواری و شادی. در حضور فرزندان شهدا راه بیاندازی به تمسخر بگی اینجا(محل شهادت شهدا) جدیدن امامزاده. پیدا کردن. ما فرزندان شهدا ازت شکایت میکنیم و شهیدان را به دادگاه احضار میکنیم تا از اهانتی که به محضر شهدا شده دفاع بکنیم منتظر باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
ما هم موضوع امامزاده گفتن ....را در مورد محل شهادت شهدا شنیدیم نمیدونم چرا اجازه میدن بعضیها که اینقدر مجال پیدا کنند که به مقدسات این نظام و مردم توهین کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
تابناک عزیز اگر میخواهی ببینی سیستم تصمیمگیری. آقای مدیر چرا. این شکلیه. کافیست به متوسط. سطح سواد مشاورین ش نگاهی بیاندازید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
آقا مسیله ....را به دیگران. تسریع ندهید حقوق نجومی ایشان و اطرافیانش. ربطی به مدیران دلسوز استان ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
توهین به خانواده شهدا در ایرالکو تا این اندازه سابقه نداشته. مسیولین فکری بکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
آقای ....ضرب و شتم فرزندان شهدا. توهین به ارزشها و برخورد با ایثار گران.. از سوی خانواده شهدا بی جواب نمیماند. تحمل ما هم حدی دارد چرا فکر میکنی با کتک زدن فرزندان شهدا. و استخدام قویترین مردان ایران برای محافظت. از خود میتونه صدای یادگارهای شهدا را خاموش کنه. اگر داری حقوق نجومی برای خودت و خانواده و برادرانت و فامیل هایی که آوردی را میگیری و پورسانت های غیر قانونی را بین خودت و برادرانت تقسیم میکنی. بدان که از دید رهبر عزیز و رییس جمهور محترم پنهان نمیماند والله جلوی تو و خانواده اتوبوسی ت خواهیم ایستاد مسیولین. اگر جلوی تورا نگیرند ما خود خواهیم گرفت
قلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
چرا مقدار فروشها 8500 تن در سال 94 افزایش داشته ولی مبلغ کل فروش 185 میلیارد تومان کم شده !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
فرزند شهید الان یعنی سو استفاده یعنی خوردن حق کارگر زحمت کش بدبختی که تو افتاب و تو حرارت کوره میسوزه و هیچ جای پیشرفتی نداره.مشکل از این مدیر عاملو اون مدیر عامل نیست.چون هر کی با پارتی بازی هر نیروییو پیر و جوون میاره داخل .اخه یکی نیست بگه یه نگاهی هم به دورو برتون کنید .حق خوری عاقبت نداره .آه ما رو در نیارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
تابناک عزیز. امروز شنبه 16 مرداد. از ورود فرزندان. شهدا و ايثارگران به ایرالکو بخاطر اعتراض به. حقوق های نجومی. مدیران. ارشد. به شرکت جلوگیری کردند و عده از ايثارگران را مضروب نمودند خبر کاملا رو خبرگزاری فارس استان مرکزی چاپ کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
سلام. تابناک جان امروز 17 مرداد فرمانده هشت سال دفاع مقدس افتخار شهر ما را بخاطر اعتراض به حقوق های نجومی. آقای مدیر به کمیته انضباطی. شرکت برای اخراج فرستادن. خدا. یا ظلم پایدار نميمونه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
تابناک جان سلام. از خانواده محترم شهدا خواهش میکنم مواظب. نفوذی ها باشند یکبار چوب نفوذی های مدیریت در مورد دسیسه. جلوگیری از تشکیل شورا اسلامی. کار ایرالکو خوردیم. اگر شورا داشتیم الان اینقدر چوب پارتی بازی مدیریت و لفت لیس های غیر قانونی. آقای. مدیر نمیخوردیم. ما هم مثل بعضی ها شاسی سوار میشدیم و پزش به دیگران میدادیم خداوند مکر منافقان را به نیز خودشان برمیگرداند حق کارگر خوردن نداره نگذارید دوبار. با دسیسه. صدای حق شما را هم بخوابانند ما کارگران. زحمت کش قدر اعتراض بحق شما را میدانیم. از دروغ های مدیریت هم خسته شدیم چند ماهه حتی قند چایی کارگر پای دیگ ندادن بعد منشی هشت و نه میلیون دلاری استخدام میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
آقای س مشغول تخریب خانواده شهدا ست. مواظبش باشید. حاضر برای. برای رسیدن به پست پا روی همه چیز بگذاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
تابناک جان آقای حقوق بگیر نجومی. حقوق خانواده شهدایی که معترض حقوق نجومی ایشان بودند را قطع کرد. مسیولین. کلاهتون بیندازید بالا
Aria
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
آقای علیپور دستت درد نکنه.
ایرالکو با این آلودگی خفمون کرد .
اصلا باید جنبش کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار