اکنون پس از این توفیق که در سایه پیگیری و حمایت مستمر شما مخاطبان از رسانه‌ مطلوب‌تان تحقق یافته، «تابناک» این پرسش را مطرح می‌کند که چه انتظاراتی از این مجموعه خبری دارید و چه بسترهای خبری و امکانات دیگری در «تابناک» جزو خواسته هایتان است؟
کد خبر: ۲۵۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 09 July 2016
پس از انتخاب «تابناک» به عنوان وب‌سایت خبری برتر ایران مبتنی بر ارزیابی‌های دقیق مؤلفه‌ها، اکنون این پرسش مطرح است که مخاطبان این وب‌سایت خبری در حوزه تولید محتوا چه مطالباتی دارند و نیازمند چه محصولات خبری یا سرگرمی تازه در این بستر هستند؟

به گزارش «تابناک»، در هفته گذشته، ارزیابی پایگاه های خبری، بر اساس فرم های خوداظهاری و نظر کارشناسی کمیته هفت نفره رتبه بندی متشکل از اساتید ارتباطات و نمایندگان منتخب مدیران مسئول پایگاه های خبری اعلام شد.از «تابناک» برترین پایگاه خبری کشور، چه مطالبه‌ای دارید؟

شیوه نامه و شاخص های رتبه بندی پایگاههای خبری در نیمه اول سال ٩٤، پس از شش جلسه بررسی به تصویب مدیران مسئول پایگاه های خبری رسید؛ بنابراین، پایگاه های خبری داوطلبانه اقدام به ارسال فرم خوداظهاری به کمیته رتبه بندی کردند.

شاخص های خوداظهاری بر اساس عملکرد پایگاه های خبری در پاییز سال ٩٤ ارزیابی و اولین فراخوان در ٢١ دی ماه ٩٤ اعلام و در سه مرحله تا پایان آن سال تمدید شد.

خوداظهاری ٩٩ پایگاه خبری که فرم مستندات رتبه بندی را بر اساس شیوه نامه اعلامی ارسال کرده بودند، همراه با مستندات و ارزیابی های دبیرخانه کمیته در ده جلسه مورد بررسی، ارزیابی و تأیید اعضای کمیته رتبه بندی قرار گرفت.

نتایج رتبه بندی پیش از انتشار رسمی برای مدیران مسئول خبرگزاری ها ارسال و مستندات و نظریات تکمیلی پایگاه های خبری به اطلاع کمیته رتبه بندی رسید و در ارزیابی‌ها اعمال و در نهایت وب‌سایت خبری تحلیلی «تابناک»، پایگاه خبری برتر کشور شد.

اکنون پس از این توفیق که در سایه پیگیری و حمایت مستمر شما مخاطبان از رسانه‌ مطلوب‌تان تحقق یافته، «تابناک» این پرسش را مطرح می‌کند که چه انتظاراتی از این مجموعه خبری دارید و چه بسترهای خبری و امکانات دیگری در «تابناک» جزو مطالبات‌تان است؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار