مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان: اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ در شهر گرگان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 26 June 2016
نخستین همایش ملی «تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم» با همکاری اداره‌ی کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در گرگان برگزار می‌شود.
نشست هماهنگی نخستین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم با حضور دبیر اجرایی همایش و مدیران سازمان صنعت معدن و تجارت استان در محل اداره‌ی کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در این نشست گفت: با توجه به این‌که اولین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ در شهر گرگان برگزار خواهد شد، لازم است برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، حقوق، قوانین تجارت و بازاریابی انجام شود.
حسین مؤمنی در این نشست ضمن پیشنهاد برگزاری نمایشگاه تخصصی مرتبط اظهار کرد: همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم را می‌توان فرصتی برای استان گلستان و کشور در شرایط پس از تحریم در نظر گرفت که به موجب آن زمینه‌ی لازم برای شکوفایی اقتصاد و بازار در بستر فضای مجازی ایجاد شود.  
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن مهم شمردن محورهای همایش گفت: محورهای نماد اعتماد الکترونیکی، نقش تجارت الکترونیکی در اقتصاد مقاومتی، سلامت، امنیت، اعتماد و پایداری در تجارت الکترونیکی و غیره از مهم‌ترین عوامل ایجاد پیشرفت در حوزه‌ی تجارت الکترونیک است که با فراخوان مقاله در این همایش ایده‌ها و راهکارهای جدید از سراسر کشور به بحث و تبادل نظر خواهد انجامید.
مؤمنی در پایان این نشست از سازمان صنعت معدن تجارت استان بابت برنامه‌ریزی و پیگیری مجدانه در برگزاری این همایش ملی تشکر و اعلام کرد که اداره‌ی کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آمادگی هرگونه همکاری در مباحث فنی، علمی و کارگاهی همایش را دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار