کد خبر: ۲۵۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 22 June 2016


رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: باید اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شوند و با وحدت در کنار هم باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان اظهار داشت: آنچه برای ما ارجحیت دارد منافع ملی است و هر آنچه غیر از این باشد خیانت به خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه شهیدان در سخت‌ترین شرایط بزرگترین تصمیم را گرفتند و عاشقانه در رکاب ولایت جنگیدند و به افتخار بزرگ شهادت نایل شدند، ادامه داد:‌ پهلوانان و قهرمانان واقعی سرزمین ما شهدا هستند که باید برای همگان الگو باشند.

این مسؤول با تاکید بر جایگاه معنوی و والای شهدا، تصریح کرد: شهیدان مظهر همه خوبی‌ها و فضیلت‌های عالم هستند و برای همین در اسلام وقتی می‌خواهند مقام کسی را ارج نهند او را با شهید برابر می‌دانند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با هشدار نسبت به تبعات غفلت و فراموشی آرمان شهدا توسط مسؤولان، متذکر شد: شهیدان با نثار جان خود در برابر انواع تهدیدهای ابرقدرت‌های جهانی ایستادند و انقلاب شکوهمند اسلامی را در برابر همه خطرات بیمه کردند.

وی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای که منجر به عزت سیاسی و معنوی در اقصی نقاط جهان شده مرهون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده معظم آن‌ها است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان تصریح کرد: برکت و احترام خون شهدا موجب شده همیشه ضعف‌ها، پوشانده شوند و آنچه در منظر جهانیان قرار دارد اقتدار و صلابت نظام است. مسئولان باید قدرشناس این نعمت باشند و نباید فراموش کنند که چگونه به این جایگاه رسیده‌اند.

وی در ادامه وصیت‌نامه شهدا را بهترین سند راهبردی برای آینده نظام دانست و گفت: وحدت کلمه، مهربانی، همدلی، پشتیبانی از ولایت فقیه و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مبانی مشترک طرح شده در وصیت‌نامه شهدا هستند.

فاضلیان با برشمردن نتایج وحدت و همدلی تاکید کرد: باید اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شوند و همه برادرانه و با وحدت در کنار هم باشیم و آنچه برای ما ارجحیت دارد منافع ملی است و هر آنچه غیر از این باشد خیانت به خون شهداست.

وی در پایان پشتیبانی از ولایت فقیه را عامل سرافرازی ملت ایران عنوان کرد و گفت: تبعیت از رهبری در همه لحظات می‌تواند افق روشنی را پیش روی مردم ایران قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار