رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک :
تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک برنامه ریزی های انجام گرفته جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در طول ایام تابستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۴۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی اعلام کرد برنامه های اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با رویکرد بالا بردن سطح کیفی ورزش و همچنین استعداد یابی، در تابستان سالجاری برگزار می شود.

وی افزود : ورزش به عنوان یکی از روش های گذراندن اوقات فراغت در تمام دوران زندگی به ویژه دوران نوجوانی نقش مهمی دارد چرا که ورزش علاوه بر آن که موجب می شود فرد مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خود داشته باشد در تأمین سلامت روانی و جسمانی او نیز مؤثر بوده و بسیاری از آثار نامطلوب محیط اجتماعی، اقتصادی را می توان از طریق ورزش کاهش داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک تصریح کرد: براین اساس و با توجه به اهمیت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه های متعددی پیش بینی شده است که راه اندازی مدارس ، آکادمی و کلاس های ورزشی در رشته های مختلف از جمله  شنا، فوتبال ،والیبال ، باستانی،تکواندو، دوچرخه سواری ، آمادگی جسمانی ، ژیمناستیک ، کونگ فو ، تنیس روی میز ، همایش های دوچرخه سواری ، صبحگاهی ، پیاده روی  و مسابقات جام رمضان از جمله برنامه های اوقات فراغت این اداره در فصل تابستان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با برگزاری این گونه برنامه ها زمینه برای شکوفایی فردی و تحقق استعدادها را فراهم کنیم ، زیرا در این گونه فعالیتها فرد بدون تحمیل شرایط ناخواسته ، استعداد و علاقه خود را می آزماید و دست به انتخاب می زند بطوریکه با برنامه ریزی صحیح و حساب شده و مناسب برای اوقات فراغت افراد جامعه می توان در زمینه های مختلف به موفقیت های بزرگ دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار