نمایندگان فوتبال گیلان در چارچوب رقابت های لیگ های مختلف کشور برابر حریفان خود به نتیجه مساوی دست یافتند .
کد خبر: ۲۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 18 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، تیم ملوان بندرانزلی در لیگ برتر ، تیم داماش گیلان در لیگ دسته اول و تیم سپیدرود رشت در لیگ دسته دوم کشور مقابل حریفان خود به نتیجه مساوی رضایت دادند .

بر این اساس ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در جریان رقابت های لیگ برتر کشور ، در دیداری حساس در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم استقلال تهران رفت .

در جریان این مسابقه که با حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد ، دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال تهران به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند .

هر دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در چند دیدار اخیر خود نتایج خوبی کسب نکرده بودند و پیروزی در این دیدار می توانست طرفداران شان را خوشحال کند به خصوص تیم استقلال که با پیروزی در این مسابقه ، می توانست همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی باشد .

اما با تساوی در این دیدار ، تیم فوتبال استقلال تهران از کورس قهرمانی جا ماند و از طرف دیگر تیم ملوان بندرانزلی نیز همچنان سایه سقوط را حس می کند .

در جریان این مسابقه ، ابتدا تیم فوتبال استقلال تهران به گل برتری دست یافت و غلامرضا عنایتی مهاجم کهنه کار این تیم در دقیقه 16 گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری استقلال پایان یابد .

با شروع نیمه دوم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به گل دست یافت و محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پیش تاخته این تیم موفق شد گل مساوی این بازی را در دقیقه 47 به ثمر برساند .

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان این مسابقه گفت : فکر می کنم بازی نیمه دوم ما یکی از زیباترین بازی های امسال بود و بچه ها فوتبال خوب و تکنیکی بازی کردند و کاش این بازی پیروز داشت.

وی اظهار کرد : به تیم خودم هم برای این بازی تبریک و خدا قوت می گویم که با وجود این که چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم ، بازی خوبی ارایه دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما با همه یارهایمان بازی نکرده ایم و این امر به طور قطع تاثیرگذار بود، امروز وقتی می خواستیم تغییر تاکتیک دهیم ، دست ما بسته بود. 

اما فیروز کریمی سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت : تیم به لحاظ بازیکن پتانسیل دارد، مشکلات را مرتفع کردیم اما از مسوولان برگزاری مسابقات گله مندیم چون سه بازی در هشت روز فشار زیادی به تیم آورد و ما پتانسیل انجام این تعداد بازی پشت سر هم را نداشتیم .

وی اظهار کرد : استقلال تیم دوست داشتنی است و با تمام قوا و بضاعت آمده بود ولی نیمکت ما بضاعت ندارد.

وی افزود: بازی بسیارعالی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند ، سرعت بازی و رهبری هردو تیم خوب بود و به لحاظ فنی نیز خوب ظاهرشدند و یکی از زیباترین بازی های لیگ را شاهد بودیم .

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم داماش گیلان با کسب 43 امتیاز در مکان پنجم و تیم ملوان بندرانزلی با کسب 26 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند .

اما در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان نیز ، دو تیم فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند .

در جریان این مسابقه که از هفته بیستم این رقابت ها در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد ، دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند . 

در جریان این دیدار ، دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و به دلیل نامساعد بودن زمین مسابقه که به خاطر بارندگی های چند روز اخیر شهرستان رشت وضعیت مناسبی نداشت، نتوانستند تمامی توانایی های خود را به نمایش بگذارند و سرانجام با کسب تساوی بدون گل ، هر تیم یک امتیاز کسب کرد . 

در پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور نیز ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب 33 امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 23 امتیاز در مکان هقتم جدول رده بندی قرار گرفتند . 

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .

در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور و هفته اول از دور برگشت مرحله دوم این رقبت ها نیز ، تیم فوتبال سپیدرود رشت به مصاف آلومینیوم سازی اراک رفت .

در جریان این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور بیش از سه هزار تماشاگر برگزار شد ، دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند .

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چون تیم فوتبال سپیدرود رشت اگر در این بازی به برتری می رسید ، جای تیم آلومینیوم سازی را در صدر جدول می گرفت و می توانست یک گام دیگر به رقابت های لیگ دسته اول نزدیکتر شود .

در جریان این دیدار ابتدا تیم فوتبال سپیدرود رشت به گل برتری دست یافت و میرعماد میرجوان مهاجم گلزن این تیم ، توانست در دقیقه ششم ، اولین گل این بازی را به ثمر برساند .

در دقایق پایانی نیمه اول نیز تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک به گل دست یافت و جواد مولایی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 44 گل تساوی این بازی را به ثمر برساند تا این دیدار با همین نتیجه یک بر یک به پایان برسد .

تیم فوتبال سپیدرود رشت ، با کسب این تساوی ، 10 امتیازی شد و به مکان دوم جدول رده بندی گروه خود صعود کرد و تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک نیز با این تساوی و کسب 12 امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی قرار گرفت .

در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه کشور12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند که در پایان این مرحله ، از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان خواهند شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار