شهید جعفر قاسم‌نژاد در وصیت‌نامه‎اش آورده است: به ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی ثابت کنید که هیچ سلاحی بالاتر و مجهزتر از سلاح ایمان به خداوند، قرآن و عشق به امام وجود ندارد.
کد خبر: ۲۴۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 04 June 2016

به گزارش تابناک مازندران ، اگر نگاهی به وصیت‌نامه شهدا بیفکنیم در بیشتر آن دل‌نگاشته‌ها و عقل‌نوشته‌ها تبعیت از امام خمینی و جایگاه ولایت فقیه به وضوح تأکید شده است، به مناسبت ایام رحلت امام(ره) با جستاری در وصیت‌نامه‌های شهدای مازندران بریده‌ای از چند وصیت‌نامه را انتخاب کردیم که در ادامه از نظرتان می گذرد.

شهید علی‌اکبر محمودی ـ نکا: قدر این امام بزرگوار را بدانید که این نعمت بزرگی‌ست که خداوند به ما داده است، بنابراین همه ما مسؤولیم و باید از ولایت فقیه اطاعت کنیم که اطاعت از او اطاعت از رسول‌الله(ص) و اطاعت از خداست و هر که اطاعت از امام و ولایت فقیه نکند، کافر است.‏

 

شهید علی‎اکبر محمودی

 

شهید غلام‌رضا داودی ـ جویبار‏: به همه مسلمانان ایرانی خصوصاً حزب‌الهی و بسیجیان عرضه می‌دارم که دست از حمایت امام امت روح خدا خمینی بت‌شکن برندارید که در حقیقت چراغ هدایت برای جوامع اسلامی و خاری به چشم بیگانگان می‌باشد و بدانید هر کس به این‌ها متمسک شد نجات می‌یابد و هر کسی تخلف و سرپیچی کند به هلاکت می‌رسد.

 

شهید غلام‌رضا داودی

 

شهید احمد دوستعلی‌پور ـ نور: از همگی شما می‌خواهم که پیرو ولایت فقیه باشید و همیشه روحانیت را سرمشق زندگی خود قرار دهید، در نمازهای‌تان همیشه امام عزیز را دعا کنید که اگر این نور نبود انقلاب به این عظیمی به‌وجود نمی‌آمد.
                                                                           
شهید سید احمد کریمیان ـ بابلسر: دست از امام نکشید که پشیمان خواهید شد، وجود امام نعمتی است که خداوند ارزانی داشته، همیشه امام را دعا کنید و از خداوند برای او سلامتی و طول عمر بخواهید، فقط امام بود که ما را به راه اسلام و راه راست هدایت کرد که توانستیم خون خودمان را مانند حسین (ع) در راه دین و انقلاب بریزیم.

 

شهید سید احمد کریمیان

 

شهید نادر تقوی معصومی ـ تنکابن: از خط امام و ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاست منحرف نشده و تابع ولایت فقیه باشید.‏

شهید محمد‌تقی لپاسر کوزه‌گر ـ رامسر: ای برادران و خواهران حزب‌الله! هیچ‌وقت امام را تنها نگذارید و سخنان ایشان را کاملاً گوش فرا دهید و از همه مهم‌تر عمل نمایید و از دولت جمهوری اسلامی که کاملاً مورد پسند امام امت است، حمایت و پشتیبانی کنید.‏

 

شهید محمد‌تقی لپاسر کوزه‌گر

 

شهید محمدعلی برزگر ـ محمودآباد: ای برادران پاسدار و بسیج! امام برحق شما فرموده که ای کاش من هم یک پاسدار بودم، شما امروز نور چشم این ملت و امت هستید، تابع اسلام و ولایت فقیه باشید، امام را هیچ‌وقت تنها نگذارید و از اسلام خوب پاسداری کنید.

 

شهید محمدعلی برزگر

 

شهید جعفر قاسم‌نژاد ـ نوشهر: به ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی ثابت کنید که هیچ سلاحی بالاتر و مجهزتر از سلاح ایمان به خداوند، قرآن و عشق به امام وجود ندارد.

 

شهید جعفر قاسم‎نژاد

 

شهید محمدرضا یوسفی ـ آمل: هر کس خط خمینی را نپذیرفت راه شیطان رفته، آن طریق جز ضلالت و گمراهی بیش نیست.

 

شهید محمدرضا یوسفی

 

شهید عبدالعلی صیدانلو ـ گلوگاه: قدر امام عزیز را دانسته و پشتیبان ولایت فقیه باشیم، امامی که با رهبری پیامبر‌گونه‌اش ما را از منجلاب فساد و تباهی نجات داد، ما باید خودمان را بدهکار به انقلاب بدانیم، هر کس برای خود خطی درست نکند که باعث تضعیف اسلام شود.‏

شهید عبدالعلی صیدانلو

 

شهید حسینعلی نصیری‌امیری ـ بابل: توصیه من به شما این است که امام را تنها نگذارید، امام یک نعمت الهی است که خداوند به امت ما عطا کرده است،. باید شکر نعمت را به‌جا آوریم و تابع دستورات ایشان باشیم و اگر خدای نکرده از امر او سرپیچی کنیم به عذاب الهی دچار خواهیم شد و خداوند هرگز ما را نخواهد بخشید.


فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار