حجت الاسلام مجید انصاری:
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: مردم گیلان با درک درست از شرایط و موقعیت شناسی صحیح ، از رییس جمهوری و هیأت دولت، استقبالی پرشور و باشکوه کردند.
کد خبر: ۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 16 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: مردم گیلان با درک درست از شرایط و موقعیت شناسی صحیح ، از رییس جمهوری و هیأت دولت، استقبالی پرشور و باشکوه کردند.

حجت الاسلام مجید انصاری چهارشنبه شب در جمع مردم سیاهکل در مسجد جامع این شهرستان؛ حضور مردم در مراسم استقبال از رییس جمهوری را موجب دلگرمی دولتمردان و انفعال و یأس دشمنان خواند و افزود: مردم با این استقبال بی نظیر، صحنه هایی زیبا و باشکوه از فرودگاه سردار جنگل تا ورزشگاه شهید عضدی رشت را خلق کردند.

وی با اشاره به اولین سفر دولت یازدهم در سال جدید تصریح کرد: دولت ، اهل وعده های غیرعملی در سفرهای استانی نیست و برای رأی آوردن وعده نمی دهد و تمامی مصوبات آن را عملی خواهد کرد.

حجت الاسلام انصاری با یادآوری وعده های دکتر روحانی قبل از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ادامه داد: تلاش و مذاکره برای رفع تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی، از جمله وعده های ایشان بود که بخش عمده ای از آنها تاکنون عملی شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: تحقق رویکرد عقلانی در بیمه سلامت، گامی بسیار محکم و خوب بود که دولت آن را انجام داد و هم اینک دولت با مهار و کاهش تورم، به دنبال تک رقمی کردن آن است و ایجاد اشتغال پایدار و دانش بنیان نیز از جمله تلاش های دولت یازدهم می باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: مجلس، قوه قضائیه و دولت با یکدیگر همدل و همراه هستند و امسال می بایست این همدلی بیشتر شود.

وی به مشکل کمبود آب در کشور نیز اشاره و اضافه کرد: در سه استان، میانگین بارندگی خوب است اما به دلیل عدم سرمایه گذاری در این بخش، با مشکلاتی مواجه هستیم و اینکه در سیاهکل با تانکر به برخی از روستاها آب رسانی انجام شود، قابل قبول نیست.

حجت الاسلام انصاری بر ضرورت تقویت زمینه های گردشگری در سیاهکل تاکید کرد و گفت: دولت، رقیب بخش خصوصی نیست و از بخش خصوصی پشتیبانی می کند.

وی همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سطح کلان سیاست گذاری ها را مشخص کرده اند، ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز با امید به خدا و نشاط فراوان، در صحنه حضور دارد و برای توسعه پایدار تلاش می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه خدمت کردن به مردم و ساختن کشور بهترین دفاع از نظام اسلامی است، گفت: کارهای بزرگی در همه دولت های پس از انقلاب انجام شده و در هیچ عرصه ای با قبل از انقلاب، قابل مقایسه نیستیم.

حجت الاسلام مجید انصاری که به نمایندگی از رییس جمهوری به سیاهکل آمده بود، قبل از حضور در جمع مردم این شهرستان، در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

همچنین با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری، یک واحد تولید لبنیات در شهرک صنعتی سیاهکل افتتاح شد.

بخش خصوصی برای ساخت و راه اندازی این کارخانه با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع، حدود 35 میلیارد ریال هزینه کرده که با راه اندازی آن، برای 95 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

خبرنگار ایرنا از شهرستان لاهیجان نیز گزارش داد که حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری در شورای اداری این شهرستان بیان داشت: حضور آگاهانه و حماسی مردم ایران در خردادماه سال 92 ، موجب شد تا کشور اسلامی ما، تمامی خطرات را پشت سر بگذارد و امروز به نقطه ثبات برسد. 

وی با اشاره به اینکه مردم در این سال با حضور هوشمندانه خویش و در یک رقابت گسترده دولت تدبیر و امید را بر سر کار آوردند، افزود: پس از انتخابات سال 92 ، پرچم دفاع از عقلانیت و حرکت بر مدار مشورت، به دست رییس جمهوری برافراشته شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری به مذاکرات هسته ای نیز اشاره و اضافه کرد: تیم هسته ای کشورمان، در این مذاکرات، روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. 

وی بیان داشت: با تلاش تیم هسته ای، در این مذاکرات به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم و با تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری؛ به کسانی که نظر دیگری دارند و به اصطلاح دلواپس می باشند، احترام می گذاریم.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: دلواپسان دو دسته هستند؛ دلواپسان واقعی که سوال دارند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری به آنان پاسخ داده می شود و گروهی دیگر نیز هستند که به هر دلیل، بهانه می گیرند. 

معاون پارلمانی رییس جمهوری به حضور وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی و در جمع نمایندگان اشاره و اضافه کرد: دکتر ظریف در مجلس، گزارش خوبی ارائه داد و همین گزارش، موجب شد بسیاری از نمایندگانی که سوالاتی داشتند، قانع شوند.

وی در خاتمه سخنانش؛ خواستار اتخاذ تدابیر درست و اصولی برای بهره گیری از ظرفیت های گردشگری گیلان بویژه شهرستان لاهیجان شد و استفاده از این پتانسیل ها را زمینه ساز رشد و توسعه فزون تر گیلان و این منطقه عنوان کرد.

حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه چهارشنبه به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان های لاهیجان و سیاهکل سفر کرد.

شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در شرق استان گیلان واقع هستند.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، چهارشنبه در پانزدهمین سفر استانی، به گیلان آمده اند و دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار