برنامه سفر هیئت دولت به گیلان؛
پس از انجام مراسم استقبال رسمی از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در فرودگاه سردارجنگل رشت و سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی در ورزشگاه شهید عضدی این شهر، جمعی از وزرا و معاونان رییس جمهوری به نمایندگی از ایشان، به شهرستان های استان سفر می کنند.
کد خبر: ۲۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 15 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید امروز (چهارشنبه) به استان گیلان انجام می شود.

طبق برنامه از قبل اعلام شده، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران ساعت 9 و 30 دقیقه با مردم استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت سخن می گوید.

پس از انجام مراسم استقبال رسمی از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در فرودگاه سردارجنگل رشت و سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی در ورزشگاه شهید عضدی این شهر، جمعی از وزرا و معاونان رییس جمهوری به نمایندگی از ایشان، به شهرستان های استان سفر می کنند.

مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان های رودسر و املش سفر می کند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لنگرود و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان آستانه اشرفیه حضور می یابند.

حضرات حجج اسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به شهرستان های فومن و شفت و مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری به شهرستان های لاهیجان و سیاهکل سفر می کنند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در شهرستان های رضوانشهر و تالش و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ماسال حضور می یابند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات نیز به شهرستان رودبار و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان صومعه سرا سفر می کنند.

همچنین حضرات حجج اسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در شهرستان انزلی و علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در شهرستان آستارا حضور می یابند.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی خاکپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
...

رئیس جمهور محترم به رشت آمد .


...

ما که یک نصف روز امنیت و آسایش داشتیم .

باجگیر محله مان هم رفته بود .

و عصر که شد زورگیر محله مان آمد و سوت زنان که یعنی پول بدهید ؟!

بدهید تا جانتان در آید .

البته مسافرت خوب است .

زیرا قانون در بیرون از شهر نیست که از اراذل و اوباش واز زورگیران

و باج گیران حمایت کند .

بنابراین در مسافرت و دشت و کوه ؛ امنیت و آسایش دارید .

بزنید به کوه ها .

اگر طالب امنیتید .

خدا را شاکریم که دشت و کوه قانون نیست .

شکر .

http://khakpour-m.blogfa.com/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار