مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: نمایندگان شرکت‌های خارجی برای تامین منابع مالی یا فاینانس طرح‌های استان در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان حضور یافته و برای حمایت مالی پروژه‌های بزرگ استان اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۲۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 16 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، هاشم مظفری ظهر امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اردبیل اظهار داشت:‌ نمایندگان شرکت‌های خارجی برای تامین منابع مالی یا فاینانس طرح‌های استان در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان حضور پیدا کردند.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل حضور نمایندگان شرکت‌های خارجی برای حمایت مالی از طرح‌ها وپروژه‌های نیمه تمام و راکد استان را از آثار شرایط حاکم در عصر پساتحریم دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه‌های فعالیت هر چه بیشتر این حانیان را در استان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان امروز شاهد حضور نمایندگان شرکت‌های اروپایی برای تامین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ نیمه راکد و راکد استان است که این مرکز با کمک دستگاه‌های اجرایی استان در صدد حضور فاینانسرهای خوب پیشنهاد دهنده برای حضور سریع وپر بار در منطقه است.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: عمده طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ در استان را که شرکت‌های خارجی به عنوان تامین کننده منابع مالی می‌خواهند حمایت مالی کنند در بخش راه و راه‌آهن و سد و پروژه‌های نفتی مطرح کرده‌اند.

نمایندگان شرکت‌های فاینانسر اروپایی با حضور در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و آشنایی با نحوه فعالیت این مرکز در حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در ادامه این نشست، با آمادگی کامل لازمه حضور شرکت های خود برای تامین منابع مالی طرح ها و پروژه‌های منطقه را داشتن ماده 62 قانون محاسبات‌ عمومی، آیین‌نامه افتتاح اعتباری اسنادی طرح‌ها و پروژه‌ها دانسته و اولویت کاری خود را در استان اردبیل در بحث راه‌آهن و به دنبال آن پروژه‌های نفتی در دشت مغان عنوان کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار