بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 09 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



واکنش قلعه نویی به درگیری با رحمتی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: طبیعی بود که تیم ما در این دیدار فوتبال بازی کند و به گل برسد. ما در این دیدار از شرافت فوتبال دفاع کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی ۳ بر ۲ عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا یک سوال را مطرح می کنم. مگر ما در تبریز به استقلال نباختیم و این تیم فینالیست جام حذفی شد؟ آیا ما و تماشاگران ما این کارها را کردند؟ ما امروز از شرافت فوتبال دفاع کردیم. به نظر شما اگر تیم ما پنج گل از استقلال می خورد خوب بود؟

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که بارها مورد توهین هواداران استقلال قرار گرفت ادامه داد: طبیعی بود که ما در این دیدار فوتبال بازی کنیم و تلاش کردیم از نقاط ضعف استقلال به گل برسیم. البته روی اشتباهاتی هم که داشتیم گل خوردیم. با این حال می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

امیر قلعه نویی در ادامه با ابراز خرسندی از ارائه فوتبال پاک توسط تیمش گفت: خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی عزت و ذلت دست خداست و نقاب‌ها بزودی برداشته خواهد شد.

وی که از رفتار برخی تماشاگران استقلال ناراحت بود با اشاره به یک آیه قرآن و پیام آن خاطرنشان کرد: به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود. البته به آقای مظلومی تبریک می گویم که در استقلال به جوانان بازی داد.

امیر قلعه نویی در ادامه به بازی خوب تیمش اشاره کرد و گفت: بازیکنان تراکتورسازی در این دیدار مردان بازی کردند و این نقطه عطفی در تاریخ آذربایجان شد. ما در تبریز برابر استقلال شکست خوردیم و این تیم فینالیست شد اما این اداها را در نیاوردیم.

وی در واکنش به درگیری هایی که با مهدی رحمتی داشت گفت: من حرف‌هایم را زدم و دیگر صحبتی ندارم.



حاشیه دیدار پرسپولیس-گسترش

هواداران پرسپولیس در پایان بازی سرود قهرمانی سر می‌دادند و از بازیکنان تیم تشکر می‌کردند.

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فوتبال در حالی از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که در پایان این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

* محسن بنگر به دلیل مصدومیت امروز بازی را از دست داد و زمانی که پرسپولیس در حال بازی بود، بنگر در رختکن در حال فیزیوتراپی کردن بود.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس پس از اینکه داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد همه آنها داخل زمین ریختند و شروع به خوشحالی کردند.

* بازیکنان تیم پرسپولیس به سمت هواداران رفتند و از آنها بخاطر حمایت‌هایی که در طول بازی داشتند تشکر کردند.

* پس از گل چهارمی که عالیشاه به ثمر رساند، فرشاد احمدزاده با گلر پرسپولیس شادی همیشگی را تکرار کردند.

* نیروی انتظامی تمام هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه یادگار امام نگه داشتند.

* هواداران پرسپولیس سرود قهرمانی سر دادند و از بازیکنان تیم تشکر کردند.

* در یک صحنه اواخر بازی مهدی طارمی با مهاجم برزیلی گسترش فولاد درگیری داشت که با دخالت دیگر بازیکنان همه چی ختم به خیر شد.

* لوبانوف دروازه‌بان پرسپولیس با دروازه‌بان خارجی تیم گسترش فولاد خوش و بش کرد.




حج تمتع منتفی شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به عدم اقدامات لازم برای صدور ویزای ایرانیان از سوی عربستان، حج تمتع زائران ایرانی در سال ۹۵ منتفی است.

خبرگزاری فارس: محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ در تشریح جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز یکشنبه این کمیسیون با محوریت اعزام زائران ایرانی به مکه مکرمه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسئولان حج و زیارت در این جلسه حضور داشتند، افزود: در خصوص اینکه آیا قرار است امسال زائران ایرانی به حج تمتع اعزام شوند یا خیر، مباحث زیادی صورت گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در این جلسه بر این موضوع بحث و تبادل نظر شد که تأکید جمهوری اسلامی ایران بر اعزام زوار به حج است اما عربستان سعودی متأسفانه شروطی را در این زمینه گذاشته که نشان از این دارد که علاقمند به اعزام زوار از ایران به عربستان نیست چرا که شروطی که عربستان برای صدور ویزا مطرح کرده موانعی را برای هواپیماهای ما ایجاد کرده است.

آصفری در همین رابطه اضافه کرد: عربستان همچنین شروطی را مشخص کرده که فعالیت‌های ما را در مکه دچار مشکلاتی می‌کند. علی‌رغم اینکه شروطی برای صدور ویزا داشتند ولی در واقع هیچ‌گونه مساعدت و اقدامی در این زمینه از سوی عربستان صورت نگرفته است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه جمهوری اسلامی نسبت به شروط عربستان سکوت کرد، ولی هیچ ‌گونه اقدامی برای صدور ویزا از سوی عربستان صدور نگرفته است.

آصفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شروط غیرمعقولی که عربستان مطرح کرده هیچ کدام عاقلانه نیست و این رفتارهای عربستان سعودی نشان از این دارد که علاقمند به اعزام زوار به مکه مکرمه برای حج تمتع نیستند چرا که اگر می‌خواست در این رابطه اقدامی کند باید تاکنون حداقل اجازه صدور ویزا برای کارمندان و کارشناسان که قرار است آنجا قرارداد هتل بسته و یا مکان‌یابی کرده یا برای تأمین خوراک و دنبال کردن موارد مختلف همچنین اعزام برای جانمایی و مرکز درمانی و از این دست موارد اقداماتی انجام دهند را صادر کرده باشد اما متأسفانه هیچگونه پیش مقدماتی در این زمینه نداشته است و این نشان از عدم علاقمندی عربستان سعودی به اعزام زوار ایرانی دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تأکید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این جلسه به سازمان حج و زیارت این بود که پرونده منا به طور جدی دنبال شود و عربستان ملزم به پرداخت غرامت به کشته‌شدگان واقعه منا و سقوط جرثقیل در مکه باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عربستان به خاطر اینکه نتوانسته پیشرفت‌هایی را در سوریه و عراق به واسطه عملیات‌های تروریستی خود داشته باشد، درخصوص زوار عقده‌گشایی کرده و نسبت به موضوع حج یک نگاه جانبدارانه سیاسی دارد.

وی اضافه کرد: اگر تا هفتم شعبان اعلام آمادگی و مجوز لازم را صادر نکند که البته تا آن زمان هم دیر شده است، امکان اعزام از ایران وجود نخواهد داشت.

آصفری در خاتمه عنوان کرد: ما باید تاکنون قراردادهای لازم را با اداره حج و زیارت عربستان برای اعزام زائران می بستیم که متأسفانه چنین اقداماتی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نهایت با توجه به صحبت‌هایی که کمیسیون با مسئولان حج داشت امکان اینکه امسال حج تمتع منتفی خواهد بود و بعید است که امسال زائری از ایران برای حج تمتع به عربستان اعزام شود.



اتلتیکو جا زد/رقابت بارسلونا و رئال برای قهرمانی در هفته پایانی لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا با برتری 5 بر صفر در داربی کاتالان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد. رئال مادرید نیز در خانه، والنسیا را به سختی شکست داد. اما اتلتیکومادرید متوقف شد.

هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی رقابت‌های لالیگا با برگزاری 10 دیدار به صورت همزنان در اسپانیا دنبال شد که در یکی از دیدارهای این هفته بارسلونا در داربی شهر کاتالان مشکلی برای شکست دادن اسپانیول، همشهری خود نداشته باشد و با برتری قاطع 5 بر صفر به یک قدمی کسب جام برسد. در این دیدار لیونل مسی خیلی زود توانست برای تیمش گلزنی کند و با گلی زیبا که یکی از زیباترین گل‌های این هفته فوتبال اروپا بود اسپانیول را کنار زد. در همان نیمه نخست راکیتیچ باز هم برای بارسلونا گل زد که داور این گل را آفساید اعلام کرد که تصاویر تلویزیونی نیز صحت تصمیم داور را تایید کرد.

در نیمه دوم بارسلونا اختلاف خود را بیشتر کرد و با حضور قدرتمند در خط حمله 4 بار دیگر دروازه حریف خود را باز کرد. لوئیس سوارس که به احتمال زیاد آقای گل لالیگا می‌شود، دو بار پی در پی برای تیمش گل زد. در ادامه نوبت به بازیکنان برزیلی بارسلونا رسید تا آنها نیز در این برد نقش داشته باشند و رافینیا و نیمار دیگر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 5 بر صفر بارسلونا به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید نیز در خانه در حالی برابر والنسیا به میدان رفت که باید خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آماده کند. شاگردان زیدان توانستند با برتری 3 بر 2 در خانه مانع قهرمانی بارسلونا شوند. کریستیانو رونالدو دو بار برای رئال گلزنی کرد تا نشان دهد به فرم خوب خود بازگشته است. کریم بنزما نیز دیگر گل رئال را به ثمر رساند. گومس و مروه نو برای والنسیایی گلزنی کردند که در دقایق پایانی 10 نفره شد و با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.

اما اتلتیکومادرید دیگر فینالیست لیگ قهرمانان یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها با شکست برابر لوانته از قهرمانی دست شست. هرچند تورس خیلی زود برای این تیم در دقیقه 2 گلزنی کرد ولی دو گل از روسی و ویکتور باعث شد شکستی دیگر در پرونده اتلتیکو ثبت شود تا این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی در لالیگا نداشته باشد و تنها امیدوار است بتواند به رتبه دوم برسد که بعید است و باید اتلتیکو را تیم سوم این فصل لالیگا بدانیم.

در دیگر دیدارها بیلبائو در زمین لاس پالماس به تساوی بدون گل رسید. سویا فینالیست لیگ اروپا که با تیم دوم خود در زمین حاضر شده بود برابر گرانادا با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و لاکرونیا نیز با دو گل ویارئال را شکست داد.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب در هفته پایانی لالیگا، رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای قهرمانی وجود خواهد داشت. در صورتی که بارسلونا متوقف شود و شکست بخورد و رئال در بازی همزمان به برتری برسد رئال به قهرمانی خواهد رسید در غیر این صورت بارسلونا را باید قهرمان این فصل لیگا دانست.



فرزاد حسنی: حساب ما با دروغگویان سر پل صراط خواهدبود

فرزاد حسنی، با حضور در برنامه "مردم چی میگن" به بیان توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در چند روز اخیر پرداخت و از مردم عذرخواهی کرد.

فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون این روزها برنامه اکسیر را در شبکه سه اجرا می‌کند، در بخشی از این برنامه از یکی از میهمانان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به یک پرسش پاسخ دهد، این مهمان در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحنی نامناسب مورد خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم به عنوان هدیه به او زرشک داده می‌شود!

به گزارش ایسنا، حسنی که به همراه تهیه کننده برنامه اکسیر و جمشید(یکی از میهمانان برنامه اکسیر) در این برنامه حضور پیدا کرده بود، در سخنانی اظهار کرد: این مسابقه‌ای بود که در آن می‌خواستیم تمام جواب‌ها غلط باشد. تمام مهمانانی که در برنامه اکسیر شرکت می‌کنند به ویژه در بخش مسابقه با فیلمنامه‌ی از پیش تعیین‌شده‌ای آشنا هستند و ما هم دنبال افرادی می‌گردیم که چهره‌های عادی جامعه باشند. عده‌ای در این باره می‌گویند رسانه به مردم دروغ می‌گوید در صورتی که برنامه‌هایی وجود دارند که در قالب نمایش آموزشی هستند.

حسنی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم اظهار کرد: برای من حساب مردم در سرتاسر ایران با حساب چند کاربر بی‌نام و نشان و هدایت‌شده طبق یک برنامه، کاملاً جداست. هیچ‌وقت فکر نمی‌کنم که در ایران من، که برای دفاع هزاران جوان را داده باشد رسم فحاشی وجود داشته باشد.

او با اشاره به مسائل شخصی‌ای که سال گذشته برای او به وجود آمده بود، توضیح داد: در مورد مسائل شخصی‌ام سکوت کردم اما اینجا پای شما در میان است. چیزی که شما را غمگین و مردد کند، درد من است. من همیشه به مسئولان صدا و سیما گفته‌ام که جام جم 2 هزار هم نمی‌ارزد اگر شما به آن لبخند نزنید.

این مجری تلویزیونی در پایان سخنانش یادآور شد: همه کسانی را که ناآگاهانه وارد این حیطه شدند، حلال می‌کنم اما از کسانی که از قصد دروغ گفتند و جو ایجاد کردند نمی‌گذرم و حساب ما سر پل صراط خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مصطفی شریفی، تهیه کننده برنامه اکسیر نیز ضمن بیان توضیحاتی درباره ساختار برنامه اکسیر و اینکه این برنامه به موضوعاتی تازه و جدید می‌پردازد، خاطرنشان کرد: اگر مردم ناراحت شدند من از آن‌ها عذر می‌خواهم.

شریفی با اشاره به حواشی پیش آمده در فضای مجازی یادآور شد: خیلی‌ها می گویند شما کار غیر اخلاقی انجام دادید، من دست آنها را می بوسم. اما در این میان افرادی هم هستند که از اخلاق حرف می زنند اما به افراد و خانواده‌هایشان توهین می کنند.

جمشید(یکی از میهمانان برنامه اکسیر) نیز در سخنانی کوتاه اظهار کرد: اگر به من بی‌حرمتی شده باشد به خودم مربوط است و اگر چنین احساسی داشتم حتما در برنامه با ایشان برخورد می‌کردم، ولی اصلاً این چنین اتفاقی نیفتاده بود و همه چیز از پیش هماهنگ شده بود.

او ادامه داد: در فضای مجازی مطالبی بیان شد که من و خانواده ام از آنها ناراحت شدیم. من اگر شاکی بودم الان در این برنامه حاضر نمی شدم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار