برای حذف کاسبان از جریان اصلاحات استان مرکزی
تابناک: مجمع اصلاح طلبان پيرو خط امام (ره) استان مركزي جداي از گروهي كه تصور مي كنند اصلاحات به نام آنها ثبت شده است اعلام موجوديت كرد.
کد خبر: ۲۲۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 04 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اعضاي هيات رئيسه موقت مجمع اصلاح طلبان پيرو خط امام (ره) استان مركزي در نشست روز دوازدهم ارديبهشت ماه جاري همزمان با روز معلم و روز جهاني كار و كارگر با حضور جمعي از اصلاح طلبان استان مركزي، به رياست علي يوسفي انتخاب و معرفي شدند.

در اين جلسه با نگرشي بر آينده اصلاحات استان و بررسي روند انتخابات و نتايج آن؛ از ميان افراد حقوقي و حقيقي شركت كننده در قالب سه حزب شامل اعتماد ملي، كارگزاران سازندگي و همبستگي، علي يوسفي، عباس آقابيگلويي، ابوالفضل اكبري و عباس ملك حسيني به عنوان اعضاي هيات رئيسه انتخاب شدند.

سخنگوي اين تشكل تازه تاسيس در استان مركزي روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: با اختلاف نظر و جدايي علي يوسفي رئيس قبلي شوراي اصلاح طلبان استان مركزي از اين شورا؛ كه خود او نيز كانديداي حوزه انتخابيه اراك ، خنداب و كميجان بود ولي آراي كافي براي رقابت در اين كارزار مبارزاتي را به دست نياورد، اقدام به تشكيل گروه ديگري با عنوان مجمع اصلاح طلبان پيرو خط امام (ره) استان مركزي كرد و انتخابات اعضاي هيات رئيسه آن برگزار شد.

ابوالفضل اكبري افزود: نام اين تشكل، موقتي است و پس از انجام هماهنگي هاي لازم با سياستمداران در تهران و مشورت با دوستان هم حزبي ، نام جديد براي آن انتخاب مي شود.

وي بيان كرد: جلسات اين تشكل بنا به ضرورت است و هدف از ايجاد آن ادامه كار اصلاحات مي باشد، منتها جداي از گروهي كه تصور مي كنند اصلاحات به نام آنها ثبت شده است.

اكبري اظهاركرد: هم اكنون آئين نامه اين تشكل نوشته شده و پس از تكميل اعضاي هيات موسس ، اساسنامه و مرامنامه حزبي تهيه و فعاليت آن به صورت رسمي در استان مركزي آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
آقای ابوالفضل اکبری و اصلاح طلبی!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار