رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی؛
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از راهیابی آقایان مقدسی، منصوری و ابراهیمی به مجلس دهم در مرحله دوم انتخابات استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 30 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی، با اعلام نتایج انتخابات در 3 حوزه انتخابیه استان مرکزی اظهار داشت: نتایج شمارش آرای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه استان مرکزی که انتخابات آن‌ها به‌دور دوم کشیده شده بود، مشخص و اعلام شد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب از مجموع 146 هزار و 125 رای ماخوذه، سید مهدی مقدسی با کسب 88 هزار و 94 رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت و آ قای آصفری  52005 رای را از آن خود کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به نتایج شمارش آرا در حوزه ساوه و زرندیه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از مجموع 69 هزار و 936 رای ماخوذه، محمدرضا منصوری 36 هزار و 264 رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت و خانم دکتر میرگلوببات با 31962 رای از راهیابی به مجلس دهم بازماند.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه شازند از مجموع 44 هزار 580 رای ماخوذه، علی ابراهیمی با 23 هزار 536 رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

گفتنی است پیش از این دکتر علی اکبر کریمی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب؛ حجت الاسلام سلیمی از حوزه انتخابیه محلات و دلیجان؛ آقای رضایی از حوزه انتخابیه خمین و آقای حسینی از حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان راهی بهارستان شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار