شرکت «رودلوف سانچز» مکزیک به طور رسمی خواستار واردات و خرید برخی از محصولات پتروشیمی و فرآورده های پلیمری از ایران شده است.
کد خبر: ۲۱۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 15 April 2016
مدیران یک شرکت مکزیکی به منظور خرید محصولات پتروشیمی و پلیمری مذاکراتی را با شرکت‌های پتروشیمی ایران آغاز کردند.

 شرکت «رودلوف سانچز» مکزیک به طور رسمی خواستار واردات و خرید برخی از محصولات پتروشیمی و فرآورده های پلیمری از ایران شده است.

مدیران این شرکت مکزیکی با سفر به تهران و گفتگو با مدیران برخی از شرکت‌های پتروشیمی ایرانی، خواستار امضای قرارداد خرید محصولات پلی اتیلن و پلی پروپیلن شده و قرار شده تا در روزهای آینده مذاکرات بیشتری بین این شرکت مکزیکی و مدیران برخی از شرکت‌های پتروشیمی ایران انجام شود.

مهدی شریفی نیک نفس مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی از آمریکای جنوبی به عنوان بازار جدید صادرات پتروشیمی ایران در پساتحریم یاد کرده و گفته بود: یکی از مهمترین مشکلات پیش روی صادرات محصولات پتروشیمی ایرانی به آمریکای جنوبی، بالا بودن کرایه حمل دریایی مواد و محصولات پتروشیمیایی است.

یکی از سیاست‌های کلان صنعت پتروشیمی ایران متنوع سازی بازارهای هدف صادرات انواع محصولات است و ایران برای متنوع سازی بازار پتروشیمی خود بازارهای جدیدی همچون کشورهای قاره آفریقا و آمریکای جنوبی را هدف‌گذاری کرده است.
منبع: مهر
برچسب ها: مکزیک ، پتروشیمی ، مشتری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار