محمد حسن آصفری:
تابناک: محمد حسن آصفری: آری در قاموس خمینی کبیر(ره) سازش بر سر اصول انقلاب و بی توجهی به حقوق ملت چیزی جز خیانت نیست و هیهات که پرورش یافتگان مکتبش تسلیم فشارها و تخریب‌ها شوند.با این همه باز مورد اعتماد بخشی زیادی از شما مردم قدرشناس اراک، خنداب و کمیجان قرار گرفتم و این اعتماد احساس تکلیفم را سنگین‌تر و عزمم را برای پافشاری بر حقوق ملت بیشتر کرده است.
کد خبر: ۲۰۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 02 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسن آصفری که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید در مرحله دوم شانس خود را برای حضور مجدد در بهارستان امتحان کند این روزها پس از انتقاد از مجموعه مدیریتی شرکت آلومینیوم از سوی کانون های قدرت و ثروت مورد تخریب و فشار قرار گرفته است تا با استفاده از این حربه بتوانند از حضور یک چهره دلسوز و انقلابی در مجلس جلوگیری کنند.

محمد حسن آصفری با انتتشار بیانیه ای ضمن پافشاری بر مواضع انقلابی خود که بر گرفته از مکتب خمینی کبیر است از مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب خواسته است با حضور در صحنه دور دوم انتخابات مجلس دهم عرصه را بر کانون های قدرت و ثروت تنگ کنند.

در این بیانیه آمده است:

مردم شریف و فهیم اراک،کمیجان و خنداب

سلام علیکم

این روزها با برگزاری مرحله اول انتخابات و نزدیک شدن به مرحله دوم آن و حساس شدن شرایط، برخی جریانات خاص جهت بهره‌برداری‌های سیاسی و رسیدن به نیات خود و حذف رقبا، درحال تخریب و جوسازی علیه نیروهای ارزشی و انقلابی هستند. تخریبی که از ماه‌ها قبل از انتخابات آغاز شده بود و امروز به اوج خود رسیده است. تهمت‌های ناجوان مردانه‌ای که به یقین ذهن‌های شما مردم عزیز را کنجکاو نموده است که علت این حجم از شایعه پراکنی‌ها چیست؟  

البته این جوسازی‌ها اختصاص به من به عنوان نماینده شما مردم عزیز هم ندارد، هر کس که در مقابل جریانات زیاده‌خواه و انحصارطلب ایستادگی کند و فریاد حقوق ملت و اصول انقلاب را سر دهد به همین تخریب‌ها  دچار می‌شود.

از کسانی که زیستشان در هوچی‌گری و تخریب است و با غبار آلود کردن فضا مانع رقابت سالم می‌شوند انتظار زیادی نیست. این‌ها در فضای مشوش و پرتنش است که می‌توانند نگاه‌ها را از واقعیت‌ها منحرف سازند و خوب می‌دانند اگر بنا به نقد منصفانه عملکردها و مقایسه با دیگران بود کمترین حرفی برای گفتن نداشتند.

من هرگز مدعی نیستم که اشکال و یا نقدی به عملکردم وارد نیست چرا که عیب و نقص در هر کسی وجود دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، و ضمنا از هرگونه انتقاد و یا نقد استقبال هم می‌کنم و بلکه سوال اساسی این است چرا تخریب‌های غیر اخلاقی، ترویج شایعه، تهمت و دروغ ؟!

اگر نیک بنگریم برای مردم عزیز مسجل می‌شود که این تخریب‌ها به خاطر اشکالات و یا نقص‌های بنده نیست بلکه به جهت پایبندی بر اصول انقلاب و حقوق ملت است که مورد حمله، توهین و تهمت این گروه‌ها قرار میگیرم. کسانی که میدان خدمت به مردم را به میدان کسب قدرت تبدیل کرده‌اند و هیچ حدود اخلاقی را متصور نیستند و برای حذف رقیب به هر عملی دست می‌زنند.

و البته من شکایتی از این تخریب‌ها ندارم، چرا که همه و همه برای بنده نشانهی آشکاری است که در راه درستی قدم بر می‌دارم و بر راه خود مصمم‌تر می‌شوم و انشاله در پیشگاه دادگاه عدل الهی مورد قضاوت عادل مطلق قرار خواهیم گرفت.

آری در قاموس خمینی کبیر(ره) سازش بر سر اصول انقلاب و بی توجهی به حقوق ملت چیزی جز خیانت نیست و هیهات که پرورش یافتگان مکتبش تسلیم فشارها و تخریب‌ها شوند.

با این همه باز مورد اعتماد بخشی زیادی از شما مردم قدرشناس اراک، خنداب و کمیجان قرار گرفتم و این اعتماد احساس تکلیفم را سنگین‌تر و عزمم را برای پافشاری بر حقوق ملت بیشتر کرده است.

اینجانب ضمن ابراز محبت به همه مردم عزیزمان فارغ از رای و نظرشان؛ که هرچه باشد برای من از صمیم قلب قابل احترام است، خود و همه گروه‌ها و فعالان را به رعایت اخلاق و تقوای الهی، حفظ حقوق مردم و ایجاد فضایی سالم و منصافانه و بدور از تخریب، دعوت می‌کنم و امید است انتخابات مرحله دوم به بهترین وجه ممکن برگزار شود، که نتیجه آن هر چه باشد قطعا پیروز واقعی شما مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اینجانب با نهایت خضوع و خشوع، دست نیاز به سوی آستان مقدس ذات احدیت دراز میکنم و با استمداد از خدای تبارک و تعالی با همه وجود میگویم:  أُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ

والعاقبة للمتقين

محمد حسن آصفری

خدمتگزار مردم شریف و فهیم اراک، کمیجان و خنداب

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جوادربانی از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
متاسفم برای کانون قدرت وثروت که با باج دادن به کارکنانش طومار برعلیه یک مقام قانونی تهیه میکنند.
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
چون بدترین از این درحضور استاندارمحترم نسبت به شورای محترم نگهبان انجام گرفت ومتاسفانه هیچکس صدادرنیامد.
SASAN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
زنده باد نماینده مردمی حوزه اراک خنداب کمیجان- واقعا در بین نمایندگان اراک که تا الان در مجلس بوده اند,حرف اول را میزنند. انشاله با تمام توان در دور دوم..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار