استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،استاندار سمنان گفت: 12 فروردین روزی مهم، تاریخی و سرنوشت‌ساز در انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۰۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 31 March 2016

محمدرضا خباز امروز اظهار داشت: در این روز تاریخی، ملت قهرمان، انقلابی و همیشه در صحنه ایران با رهبری‌های خردمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی، امام (ره) و با حضور شکوهمند و همه‌جانبه در انتخابات با رأی اکثریت قاطع خود نظام سیاسی کشور را پس از 2 هزار و 500 سال از نظام سلطنتی به نظام مقدس جمهوری تبدیل کردند.

وی اظهار داشت: در این روز، ثمرات مبارزات و ایستادگی مردم در تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق یافت و نظام بر حق جمهوری اسلامی در کشور به بار نشست.

استاندار سمنان ولادت باسعادت اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش، حضرت امام خمینی (ره) و روز زن و مادر و فرارسیدن یوم‌الله 12 فروردین را تبریک گفت و افزود: در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گرفته، به روان پاک شهیدان والامقام درود می‌فرستیم.

وی ادامه داد: از خداوند منان عزت، عظمت، پیشرفت و پیروزی‌های بزرگ و روزافزون ملت سلحشور و بزرگ را در نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) و در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های ریاست جمهوری و دولت تدبیر و امید مسئلت دارم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار