مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پس از دیدار با مدیرعامل بانک تمپ (TEMP) روسیه در این کشور، از راه‌اندازی یک شعبه از این بانک با هدف تقویت حوزه سرمایه‌گذاری در قشم خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 30 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی که به عنوان نماینده ایران در نمایشگاه MITT روسیه در مسکو به سر می‌برد، از راه‌اندازی بانک روسی در منطقه آزاد قشم استقبال کرد و تحولات اقتصادی در این جزیره را وابسته به فعالیت‌های بانک‌ها و بیمه‌های خارجی دانست.

وی از روسیه به عنوان کشوری که در دوران تحریم‌های ناعادلانه آمریکا و هم‌دستانش، همواره حامی ایران بوده است یاد کرد و گفت: استراتژی جمهوری اسلامی ایران در دوران پساتحریم، الویت همکاری با کشورهایی است که در دوران سختی و دشواری در کنار ما بوده‌اند.

در این نشست که کاردار سفارت ایران در روسیه نیز حضور داشت، میخاییل گاگلیوف، مدیر عامل بانک تمپ، ایران را کشوری با تمدنی کهن بر شمرد و ارتباطات تجاری و اقتصادی بین دو کشور را بسیار در خور توجه دانست و گفت: راه‌اندازی شعبه بانک تمپ در جزیره قشم با هدف سهولت در مراودات و داد و ستدهای تجاری به زودی انجام خواهد شد.

تمپ بانک در سال 1989 تاسیس شده است و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی روسیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار