در حالی که چند روزی به آغاز سال نو و عید باستانی ایرانی‌ها باقی مانده به رغم ادعای مسئولان دولت تدبیر و امید برخی از بازنشستگان، کارکنان و فرهنگیان هنوز حقوق خود را دریافت نکردند و چشم انتظار روزهای آینده هستند.
کد خبر: ۱۹۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 18 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی در استان اردبیل حقوق تعدادی از ادارات و نهادها به ویژه جامعه شریف بازنشستگان پرداخت نشده که بعید به نظر می‌رسد در روزهای پایانی سال این خانواده‌ها بتوانند نسبت به تأمین احتیاجات ضروری خود در این شلوغی و تنگی وقت برای خریدهای خود اقدامی را انجام دهند.

در حالی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از تحقق کامل درآمدها و پرداخت حقوق کارکنان خبر داده که تا این لحظه حقوق بازنشستگان و تعدادی از کارکنان و فرهنگیان پرداخت نشده و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بابت وضعیت نامناسب پرداختی‌ها در اسفندماه است که بسیاری از کارکنان را نگران کرده است.

حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی در حالی در این روزهای پایانی سال پرداخت نشده که یک وضعیت به هم ریخته‌ای را در قیمت کالا و اجناس در بازار شاهد هستیم که حتی برخی از این بازنشستگان توان خرید مایحتاج ضروری را ندارند.

در حالی تعدادی از بازنشستگان و کارکنان فرهنگیان در این روزهای پایانی سال شرمنده اهل و عیال و زن و فرزندان‌شان هستند که در برخی از سازمان‌ها و ادارات شنیده شده حتی برای هیئت مدیره‌ها و مدیران پاداش‌های چندین میلیونی‌ پرداخت شده در حالی که حق و حقوق واقعی بازنشستگان و کارکنان که حق مسلم آنهاست به رغم وعده و وعیدهای نابه‌جا تا این لحظه پرداخت نشده است.

تعدادی از این بازنشستگان در حالی که گله‌مند این اوضاع و احوال بودند خطاب به دولت‌مردان اعلام کردند که آیا رضای الهی است که با این اوضاع افزایش نرخ کالاها و خدمات حقوقی که یک بازنشسته به آن چشم دوخته، پرداخت نشود؟

حسین عباداللهی افزود: بنده از خیل عظیم بازنشستگان که دارای فرزند و نوه هستم، واقعاً در این روزهای پایانی سال که حقوقی پرداخت نشده باید شرمنده اهل و عیال و خانواده باشم و امکان گذران زندگیم نیز بسیار مشکل شده است.

بازنشسته دیگری نیز با بیان اینکه همچنان وعده سر خرم می‌دهند و مسئولان مدام از برجام و فضای پساتحریم سخن به میان می‌آورند که حتی قدرت خرید مردم به حدی پایین آمده که به‌سختی می‌توانند نیازهای اولیه خود را تأمین کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار