آیت‌الله نوری همدانی:
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه در راه شهدا خوف و حزنی نیست، گفت:هیچ کدام از شهدا نسبت به راهی که رفته‌اند پشیمان و نگران نیستند و بهترین راه برای تثبیت ولایت و حکومت اسلامی شهادت است.
کد خبر: ۱۹۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 12 March 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و دو تن از پدران شهید استان قم اظهار داشت: درقرآن تاکید شده کسانی که در راه خداوند کشته شده‌اند زنده هستند و مژده می‌دهند به بازماندگان خود که راه ما راه شهادت و بهشت و سعادت بوده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در راه شهدا خوف و حزنی نیست، افزود: هیچ کدام از شهدا نسبت به راهی که رفته‌اند پشیمان و نگران نیستند، حزن نسبت به گذشته و خوف نسبت به آینده در راه شهدا جایی ندارد و بهترین راه برای تثبیت ولایت و حکومت اسلامی و الهی شهادت است.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه وقتی وصیت نامه شهدا را می‌خوانیم به معنای گسترده و عالی آن پی می‌بریم خاطرنشان کرد: تا کسی در این شرایط قرار نگیرد نمی‌تواند حال شهدا را درک کند، حال شهدا در هنگام شهادت انقدر ارزشمند است که از ان وصیت نامه‌ها کتاب‌هایی بسیاری چاپ شده است.

وی با تاکید بر اینکه این کتاب‌ها بسیار آموزنده است و نشان می‌دهد که با چه عشقی در این مسیر پا گذاشته‌اند، عنوان کرد: بسیاری از شهدا تاکید کرده‌اند که اسماعیل‌هایی هستند که برای ابراهیم زمانشان یعنی امام خمینی (ره) پا در این مسیر گذاشته‌اند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم، افزود: راه شهدا راهی است که امنیت و ترقی و تکامل و قدرت و عزتی که امروز داریم از راه همین شهدا به دست آمده است  و ما باید قدردان این نعمات باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار