رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان اردبیل خواستار توجه همه جانبه در خصوص شکوفایی و ارتقا توانمندی اقتصادی این استان در دوران پساتحریم شد.
کد خبر: ۱۹۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 10 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر، حسین پیرموذن عصر پنجشنبه در جلسه بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری در استان اردبیل اضافه کرد: دوران فعلی با توجه به تحولات مثبت در حال اتفاق، بهترین فرصت برای رشد و ارتقا اقتصادی استان بوده و باید از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این توانمندی باید در زمینه های مختلف اقتصادی نظیر صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری صورت گیرد، ادامه داد: در این راستا باید به جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی سوق پیدا کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی را برای فعال کردن اقتصاد استان تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: هم اکنون شرایط برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در اردبیل فراهم است.

وی در این زمینه بر لزوم جذب هیئت‌های سرمایه‌گذاران خارجی در این استان تاکید کرد و بیان داشت: امیدواریم در این شرایط حضور سرمایه گذاران خارجی را در اردبیل شاهد باشیم.

پیرموذن با بیان اینکه برای تحقق این هم اتاق بازرگانی این استان تمام تلاش خود را به کار گرفته است، عنوان کرد: ما باید با جذب این هیئت ها توانایی های اقتصادی و سرمایه گذاری خود را نشان دهیم.

وی تعامل بخش خصوصی و دولت را در این زمینه ضروری برشمرد و اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از هیئت ها تجاری و سرمایه گذاری خارجی به استان های مختلف سوق داده می شود، بنابراین باید اردبیل نیز در این خصوص فعالانه و با تعامل دو جانبه همکاری و مشارکت داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار