مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با تدبیر و دوراندیشی برطرف شده است.
کد خبر: ۱۹۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 04 March 2016

هاشم مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با ارائه خدمات قبل و پس از اخذ مجوز به سرمایه‌گذاران و انجام یک سری امور اجرایی و محتوایی مرکز خدمات و ستاد سرمایه‌گذاری استان اردبیل فعالیت خود را انجام می‌دهد.

وی با برشمردن وظایف این مرکز به ویژه در بحث اطلاع‌رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه‌گذاران و انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی صدور مجوز سرمایه‌گذاری تصریح کرد: پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران پس از گرفتن مجوز و ایجاد هماهنگی‌های لازم در رفع مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با برداشته شدن بسیاری از موانع جذب سرمایه‌گذاری‌ها سرعت گرفته و بسیاری از موانع از پیش رو برداشته شده است، گفت: امیدواریم این حرکت‌ها بستری را فراهم کند تا در دوره پساتحریم فرصت جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان فراهم آید.

مظفری ضرورت شناسایی و گردآوری فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و معرفی توانمندی‌ها را با استفاده از ابزارهای موجود یادآور شد و افزود: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف آشنایی فعالان اقتصادی مسئولان و عوامل دخیل با موضوع سرمایه‌گذاری و حمایت و ترویج افکار و اندیشه‌های سرمایه‌گذاری به راحتی می‌توان در این زمینه حرکت مفید و مؤثری را انجام داد.

وی اقدامات و دستاوردهای انجام شده در مرکز خدمات ستاد سرمایه‌گذاری را یادآور شده و ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری، تدوین کتاب فرصت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در استان به دو زبان فارسی و انگلیسی، جذب 10 مورد سرمایه‌گذار خارجی به صورت مشارکتی، برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و برگزاری نشست تعاملی با سرمایه‌گذاران را در این رابطه بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار