کریمی منتخب مردم اردبیل در مجلس دهم:
رضا کریمی منتخب مردم اردبیل در مجلس دهم با بیان اینکه در مجلس دهم بدون اینکه وکیل‌الدوله باشم، حامی منافع ملت هستم گفت: بلندگوی دولت نمی‌شوم. وی افزود: منتخبان این دوره از انتخابات با بینش و بصیرت شایسته وارد عرصه شده و با اعتماد مردم به کارآمدی آنها راهی مجلس شده‌اند ...
کد خبر: ۱۹۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 29 February 2016

رضا کریمی منتخب مردم اردبیل در مجلس دهم با بیان اینکه در مجلس دهم بدون اینکه وکیل‌الدوله باشم، حامی منافع ملت هستم گفت: بلندگوی دولت نمی‌شوم.

وی که در مراسم شکرانه راهیابی به مجلس دهم در مسجد قدس اردبیل سخن می گفت افزود: منتخبان این دوره از انتخابات با بینش و بصیرت شایسته وارد عرصه شده و با اعتماد مردم به کارآمدی آنها راهی مجلس شده‌اند.

کریمی با بیان اینکه سعی می‌کنیم تا در کنار هم مجمع نمایندگان قوی شکل بدهیم تا کاستی ها و کمبودها در مسیر توسعه استان اردبیل برطرف شود تاکید کرد: با همراهی هفت نماینده استان تلاش می‌کنیم تا سهم استان اردبیل را از مقطع پساتحریم بگیریم و از همین رو آینده درخشانی را برای استان اردبیل پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ضرورت تدوین سند توسعه استان با اولویت توسعه کشاورزی، گردشگری، صنعتی و تجاری را یادآور شد و اضافه کرد: در شرایط کنونی و بعد از توافق هسته‌ای باید سعی کنیم تا سهم استان اردبیل را از سرمایه‌گذاری‌های خارجی و آزاد شدن دارایی‌های بلوکه شده کشورمان را به نفع استان اردبیل بگیریم تا توسعه حقیقی همراه با توجه به توانمندی‌ها به سمت این استان سرازیر شود.

وی بر ضرورت تشکیل هشت کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات و موانع و توجه به ظرفیت شهرستان‌های مختلف نیر، نمین، سرعین و اردبیل تاکید و بیان کرد: برخی از شهرستان‌ها نظیر نمین و نیر در سال‌های اخیر مظلوم واقع شده و نتوانستند سهمشان را از توسعه استان اردبیل بگیرند که در ایجاد توازن در این مناطق تلاش می‌کنم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با خاطرنشان کردن این مهم که منتخبان مردم در مجلس دهم اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدالیون‌ فقط به فکر خدمت ‌باشند‌ افزود: پیروز اصلی انتخابات هفتم اسفندماه مردم هستند و منتخبان مردم اگر بتوانند در چهار سال آینده نمره قبولی از این مردم بگیرند، باید در آن صورت به انجام وظیفه و احساس مسئولیت خودشان ببالند.

وی پیام انتخابات هفتم اسفندماه را پیام اعتماد مردم به خادمان کارآمد و دلسوز توصیف کرد و گفت: افراد ناکارآمد هیچ جایگاهی در مجلس ندارند چرا که به فرموده امام راحل مجلس عصاره و فضائل ملت است و قرار گرفتن در رأس امور، نمایندگان مردم می‌توانند بستر خدمت‌رسانی بی‌منت را به مردم باز کنند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم یکی دیگر از پیام‌های اصلی انتخابات هفتم اسفندماه را بازتاب بین‌المللی آن توصیف کرد و افزود: خطاب ما به معاندان نظام اسلامی این است که از 37 سال عناد و کینه‌توزی خود دست بردارند و این ملت را بعد از امتحان کردن در عرصه‌های مختلف در مسیر توسعه و پیشرفت خود آزاد گذاشته و مانع‌تراشی نکنند.

کریمی با بیان اینکه ملت ایران بعد از سپری کردن هشت سال دفاع مقدس قطعاً در سنگر پیشرفت اقتصادی و توسعه فرهنگی نیز موفق است، تصریح کرد: اصلی‌ترین عقبه این انقلاب و نظام مردم هستند و افراد راه یافته به مجلس از هر طیف اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدالیون باید فقط به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم با کنار گذاشتن افراطیان به خط اعتدال رأی دادند و ثابت کردند که همراه نیروهای توانمند، کارآمد و سالمی هستند تا صحنه عزتمندی نظام اسلامی بار دیگر رقم بخورد.

کریمی با بیان اینکه وابسته به هیچ کانون قدرت و ثروتی نیستم، ‌‌ادامه داد: مردم صاحب اصلی انقلاب و نظام هستند و این حضور مردم است که به این نظام و مسئولان مشروعیت داده به طوریکه بدون تجلی اراده ملت این مشروعیت معنایی ندارد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عزیززاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با سلام انتخاب جناب اقای کریمی را به عنوان امین و نماینده مورد اعتماد مردم اردبیل نیر نمین و سرعین و هیر تبریک عرض نموده و ارزوی توفیق دارم جناب اقای کریمی اعتماد مردم به شما تکلیفی سنگینی به گردن شما نهاده و امیدوارم با خدمت ارزشمند به مردم شریف و نجیب بتوانید دین خویش را به مردم عزیز ادا نماییدجناب اقای کریمی ایران عزیز روزهای سختی را پشت سر گذاشته و امیدواریم با توافق برجام بتوانیم قسمتی از عقب ماندگیهای اقتصادی خویش را در پسا تحریم حل و فصل نماییم برادر خوبم اردبیل عزیز در طی سالیان گذشته نتوانسته به جایگاه خویش در ابعاد مختلف دست یابد و نتیجه ان فقر و بدبختی و مهاجرت به استانهای دیگر میباشد ادامه روند فوق مناسب شان و منزلت مردم و استان اردبیل نمیباشد و زنگ هشداری است که باید با حساسیت از ان دفاع کرد طبق امار رسمی میانگین در امد سرانه مردم اردبیل از نصف میانگین در امد کشوری پایین تر است اردبیل علیرغم پتانسیلهای فروان خدادادی نتوانسته به جایگاه خویش برسد و همچنان از عقب ماندگی می رنجد برادر عزیزم باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی همانطوریکه اشاره نمودید با تشکیل مجمع نمایندگان همدل ودوری از اختلاف وتفرقه بتوانید قدمی برای توسعه استان بردارید اقای مهندس کریمی نماینده منتخب و شریف اردبیل تصویب منطقه ازاد اردبیل که در کوراب بور کراسی اداری و اختلافات موجود گم شد و در مجلس تصویب نگردید با توجه به وضیعت مالی دولت و عدم تخصیص اعتبارات ریالی و عدم رغبت بخش خصوصی به سرمایه گذاری میتواند با عنایت به بازار بکر کشورهای اسیای میانی و قفقاز و سی ای اس و بازار بکر سیصد میلیون نفری زمینه سرمایه گذاری خارجی و داخلی را با توجه به وجود زیر ساختها در شمال استان فراهم نموده و به تولید ثروت و اندوخته مردم و افزایش میانگین در امد مردم منجر شود و این عملی نمیگردد مگر با همدلی و وحدت و اینده نگری و امیدواریم شما بتوانید متولی وحدت در استان بین نمایندگان و دستگاههای اجرایی باشید انشاالله
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با سلام از نتایج برجام، اصفهان کارخانه مشترک تولید پژو را گرفت و مشهد رنو را ما بخاطر اختلاف داخلی نمایندگان قبلی حتی تصویب منطقه آزاد که حق مان بود نگرفتیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار