رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: در پیام رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی آمده است: امروز که شاهد پایان یافتن رقابت های انتخاباتی هستیم زمان همدلی و همزبانی خدمتگزاران مردم است که به دور از هرگونه حاشیه و وقت تلف کردن با نیت قربه الی الله با جامه عمل پوشاندن به برنامه های خود در جهت رفع مشکلات و معضلات مردم قدم بردارند.
کد خبر: ۱۸۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 27 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور مردم استان مرکزی در صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری این حضور را باعث افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

در متن پیام رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی آمده است:

مدت زمان اندکی از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که پیر خمین خواستار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود شدند. یگانه مرجع عالی قدر و رهبر مبارزه با حکومت ظلم و طاغوت مردم را صاحبان اصلی حکومت می دانست و لزوم عینیت بخشیدن به جمهوریت را با حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود محقق می دانست.

در هفتم اسفند مردم استان مرکزی دوشادوش سایر ایرانیان مسلمان با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود که با شعور و آگاهی و بصیرت همراه بود یکبار دیگر اعتقاد و باور خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند تا بر تمام بدخواهان و معاندان این نظام مقدس آشکار شود که مردم ایران اسلامی با وجود تمامی توطئه ها و دسیسه ها، با وجود تمامی دشمنی ها، اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کرده اند و پایبند به ارزش های انقلاب هستند و پشت سر مقام معظم رهبری از تمامی ارزش ها، اصول و آرمان های انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

امروز که شاهد پایان یافتن رقابت های انتخاباتی هستیم زمان همدلی و همزبانی خدمتگزاران مردم است. منتخبین مردم باید این فرصت الهی را مغتنم شمارند و به یاد داشته باشند فرصت خدمتگزاری امروز مرهون خون هزاران شهید است. ضروری است با تاکید بر آرمان شهیدان و امام شهیدان، به دور از هرگونه حاشیه و وقت تلف کردن با نیت قربه الی الله با جامه عمل پوشاندن به برنامه های خود در جهت رفع مشکلات و معضلات مردم قدم بردارند و با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی امور پیش رو زمینه ساز آرامش و آسایش مردم انقلابی و ولایت مدار استان مرکزی شوند.

اینجانب از یکایک دست اندرکاران برگزاری دو انتخابات مهم در استان، شورای محترم نگهبان، اعضای محترم ستاد انتخابات استان و شهرستانها و اعضای محترم هیئت های نظارت و اجرایی، نیروهای جان برکف بسیجی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، اصحاب رسانه که در پوشش اخبار انتخابات سنگ تمام گذاشتند و زمینه ساز این حماسه ملی بوده اند تقدیر و تشکر می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار