گرایش سیاسی منتخبان مردم
تابناک: در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب علی‌اکبر کریمی (اصولگرا) به عنوان منتخب مردم انتخاب شد، این حوزه دارای دو نماینده است که برای تعیین نفر دوم رقابت بین محمدحسن آصفری (اصولگرا) و سید مهدی مقدسی (اصلاح‌طلب) ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۸۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 27 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، پس از طی شدن مراحل ثبت نام و بررسی صلاحیت نامزدهای تصدی پست نمایندگی مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، 145 نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند.

در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب 43 نفر، در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان 29 نفر، در حوزه انتخابیه خمین 17 نفر، در ساوه و زرندیه 23 نفر، در شازند 19 نفر و در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان 16 نفر برای تصاحب کرسی های بهارستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 بر اساس آخرین نتایج انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی، اصولگرایان در مجلس به پیروزی قاطع دست یافتند.

در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب علی‌اکبر کریمی (اصولگرا) به عنوان منتخب مردم انتخاب شد، این حوزه دارای دو نماینده است که برای تعیین نفر دوم رقابت بین محمدحسن آصفری (اصولگرا) و سید مهدی مقدسی (اصلاح‌طلب)  ادامه خواهد داشت.

در حوزه انتخابیه شازند که دارای یک کرسی در مجلس می‌باشد رقابت بین صاحب‌علی غفاری (اصولگرای مستقل)، علی ابراهیمی (اصلاح‌طلب) به دور دوم کشید.

در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی (اصولگرا) منتخب مردم نام گرفت.

در حوزه انتخابیه خمین، محمدابراهیم رضایی (اصولگرای مستقل) توانست در بهارستان ماندگار شود.

در حوزه انتخابیه ساوه، آقای محمدرضا منصوری (اصلاح‌طلب) و خانم میرگلو بیات (اصولگرا) برای تعیین منتخب مردم در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.

در حوزه انتخابیه فراهان، تفرش و آشتیان، محمد حسینی ( اصولگرای مستقل) توانست با کسب اعتماد مردم راهی بهارستان شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
در یک مهندسی آقای لطفی ( اصولگرا)را کنار گذاشتند تا راه برای دو اصولگرای دیگر هموار شود و از سوی دیگر یک روز پس از تبلیغات یک الاح طلب رد صلاحیت شده ( آقای یوسفی) را تایید کردند تا در صفوف اصلاح طلبان تفرقه ایجاد شود و اگر به میزان رای اصلاح طلبان بیاندازیم می بینیم که در صورتی که آقای یوسفی نبود دو کاندیدای دیگر اصلاح طلب به راحتی پیروز واقعی میدان بودند
هرچه که باشد باید به حضور مردم تبریک گفت چه اصلاح طلب و چه اصولگرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
من خودم شخصا به آقای کریمی رای دادم نه به خاطر اینکه اصولگرا بود فقط به خاطر رزومه خوبی که به عنوان شهردار اراک داشتن اگر اصلاح طلب بودن بیش از این رای میاوردن ، با آرزوی پیروزی سید مهدی مقدسی سنجانی
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
متاسفم از اینکه دور تسلسل باطل در ایران و بویژه در شهرم اراک ادامه دار خواهد بود . یک روز اصولگرا یک روز اصلاح طلب و نهایت هیچ کس خدمتگذار نیست ، جنگ جنگ قدرت است و دیگر هیچ.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
باید به اصلاح طلبان تبریک گفت که هیچ کدام از مهره های آنها در استان نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند و این ثمره پشت پا زدن به پیشکسوت اصلاحات در استان که به عنوان کاندیدای مجلس نیز حضور باقت ولی یارا به اصطلاح اصلاح طلب او بجای وی (آقای یوسفی) یم اصول گرا را در لیست امید جا دادند که نییجه ای جز این نمی توانست داشته باشد . آقای داود باقری و اسدا... امینی و سورانه که هر کدام از او قولی گرفته بودند ( مدیر عامل کارخانه - ال 90 و ... ) با عث شد نا هیچ اصلاح طلبی ا استان وارد خانه ملت نشود .
باید در جبهه اصلاح طلبان استان یک خانه تکانی اساسسی روی دهد که دیگر شاهد چنین افتضاحی در دوره های بعدی نباشیم . مگر مردم چه گناهی کرده اند که باید پلکان ترقی چند نفر آدم به اصطلاه اصلاح طلب باشند آنها باید خود تاوان اشتباهشان را با کنار کشیدن از بدنه اصلاحات استان پس بدهند . در غیر این ورت مردم استان خود خوب می دانند چگونه عمل نمایند . این اخطاری است که به بدنه اصلاح طلبان فرصت طلب (باقری - امینی و سورانه ) داده می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
اون آقای اصولگرایی که دم از پارتی بازی میزنه همون آقا داماد خودش و اقوام خود را با پست و گرو های بالا به استخدام کارخانه آلومینیوم در آورد تمام مدارکش مستند از رزومه این آقا هست که با شرکت های پیمانکار چه زد و بندهایی داشتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار