رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی:
تابناک: رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: این امید می رود مردم شهرستان شازند یکبار دیگر حمایت خود را از منویات مقام معظم رهبری در هفتم اسفند ماه سالجاری نشان دهند و با اعتماد کردن به صاحب علی غفاری زمینه خدمتگذاری این عزیز را در مجلس شورای اسلامی فراهم نمایند.
کد خبر: ۱۸۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 20 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جمع کثیری از جوانان مناطق مختلف شازند با حضور در دفتر ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی پیرامون انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سردار عبدالرحیم علیپور رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمانه، سردار عبدالرحیم علیپور در ابتدای سخنان خود به آگاهی جوانان برای انتخاب کاندیدای اصلح و نگرانی از احتمال کارهای غیرقانونی توسط برخی نامزدها برای کسب آراء نامشروع انتخاباتی اشاره کرد و گفت: همه ما موظف به همکاری با ناظرین و مجریان انتخابات جهت برگزاری انتخاباتی پرشکوه با مشارکت حداکثری هستیم.

رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تصریح کرد: مطمئن باشید ناظرین، مجریان و همچنین چشمان تیزبین رسانه ها که نمایندگان افکار عمومی هستند در اطلاع رسانی حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت و اجازه بداخلاقی های انتخاباتی را نخواهند داد.

وی ادامه داد: به حمدالله مسئولین مربوطه با حساسیت و دقت کلیه فعالیت های نامزدها را رصد می کنند و چنانچه خدای ناکرده فرد یا افرادی در سطح کشور یا استان در پی رسیدن به خواسته خود از طریق نامشروع باشند قطعا با متخلفین و قانون شکنان در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

علیپور حمایت از رهبر انقلاب و اجرای اوامر ایشان را وظیفه انقلابی و ملی همه آحاد مردم قلمداد کرد که باعث تقویت اسلام و نظام اسلامی می شود و خاطر نشان ساخت: مردم شهرستان شازند، مردمی مومن و ولایتمدار هستند و همواره در عرصه های مختلف از اوامر ولی فقیه زمان تبعیت کرده اند.

این مقام مسئول جوانان ایران اسلامی را  انقلابی و مومن خواند که در مواقع حساس همچون دفاع مقدس با گذشتن از جان خود افتخار آفرینی کرده اند و گفت: امروز جوانان ایران اسلامی باید با مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح وظیفه و تکلیف شرعی خود را به خوبی ایفا کنند.

وی خطاب به جوانان افزود: جوانان امیدهای آینده ایران اسلامی هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان عشق می ورزد. جوانان باید با رعایت اخلاق و قانون مداری تنور انتخابات را گرم تر کنند تا دشمنان انقلاب اسلامی نا امید شوند.

سردار علیپور با اشاره به جایگاه والای شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز در نزد مردم ایران اسلامی گفت: متاسفانه برخی افراد که در زمان دفاع مقدس شرایط حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل را داشتند اما در دفاع از میهن اسلامی امر امام عزیز را اطاعت نکردند و امروز سرسفره امنیت ایجاد شده توسط رزمندگان نشسته اند، ضمن ناسپاسی و ناشکری، طلبکارانه به جانبازان عزیز ما، این شهدای زنده، مستقیم و غیر مستقیم بی احترامی می کنند و شاید خود را هم اصولگرا بدانند.

وی در ارتباط با فرد اصلح مورد تایید اصولگرایان در حوزه انتخابیه شازند و تشریح شرایط کشور در این مقطع حساس افزود: صاحب علی غفاری فردی انقلابی، مطیع محض ولایت فقیه، جانبازی فداکار و فرد اصلح مورد تائید ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی می باشد.

وی افزود: صاحب علی غفاری وفاداری خود را در طول ۳۷سال گذشته نه فقط در حرف بلکه در عمل و با حضور در صحنه های نبرد با دشمن بعثی و اطاعت از فرامین امام عزیز و مقام معظم رهبری به اثبات رسانده و پذیرش سختی بر عافیت طلبی را سرلوحه اندیشه خویش قرار داده است.

ایشان اظهار داشت: آقای غفاری از نظر ما فردی مومن و انقلابی و انسانی پیرو رهبری است، چرا که در طول ادوار گذشته همواره صلاحیت ایشان توسط ناظرین محترم شورای نگهبان مورد تایید و تصدیق قرارگرفته و در منطقه هم دارای جایگاه والایی است و نامزد اصلح در این منطقه از نظر ما می باشد.

رئیس ائتلاف اصولگرایان در جمع جوانان شازند از آنها خواست با تشویق دیگر دوستان خود به حضور در انتخابات ضمن احترام به کلیه نامزدها، اخلاق اسلامی و قانون را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و از اختلاف پرهیز نموده ،با اتحاد و همدلی در جهت آفرینش انتخاباتی دشمن شکن و‌ پر شکوه حداکثر تلاش خود را نمایند.

علیپور در پایان سخنان خود گفت: این امید می رود مردم شهرستان شازند یکبار دیگر حمایت خود را از منویات مقام معظم رهبری در هفتم اسفند ماه سالجاری نشان دهند و با اعتماد کردن به صاحب علی غفاری زمینه خدمتگذاری این عزیز را در مجلس شورای اسلامی فراهم نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار