وی اظهار کرد: این دیدار بسیار حساس و سخت است چون تیم فوتبال سپیدرود رشت در صورت کسب پیروزی یک گام دیگر به رقابت های لیگ دسته اول نزدیکتر می شود.
کد خبر: ۱۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان،مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر شنبه در این خصوص گفت: در آخرین دیدار از دور رفت مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال سپیدرود رشت دوشنبه هفته جاری هفدهم فروردین ماه به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک خواهد رفت. 

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه در اراک برگزار می شود و تیم سپیدرود در این مسابقه میهمان است.

وی اظهار کرد: این دیدار بسیار حساس و سخت است چون تیم فوتبال سپیدرود رشت در صورت کسب پیروزی یک گام دیگر به رقابت های لیگ دسته اول نزدیکتر می شود. 

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت از چهار دیدار خود در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، هشت امتیاز کسب کرده و در مکان دوم جدول گروه خود قرار دارد. 

وی بیان کرد: این در حالیست که تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک با کسب 10 امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی قرار دارد و اگر تیم سپیدرود بتواند این تیم را شکست دهد، دور رفت را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند . 

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه کشور12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند. 

رادنی دیدار خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در این مرحله با تیم های آلومینیوم سازی اراک، بعثت کرمانشاه، خیبر خرم آباد، ایرانجوان خورموج بوشهر و شهرداری ارومیه هم گروه است. 

وی افزود: در پایان مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان خواهند شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار