مراسم حمایت یکی از کاندیدای رد صلاحیت‌ شده مجلس شورای اسلامی از دو داوطلب اصلاح‌طلب مجلس دهم با حمله اصلاح‌طلبان مازندران به شورای نگهبان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 20 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، اصلاح‌طلبان مازندران با نزدیکی به روزهای پایانی تبلیغات قانونی مجلس شورای اسلامی در تکاپوی یارگیری و ارائه ائتلاف نهایی خود هستند.

بعد از ظهر روز جمعه مراسم حمایت عباسعلی بهاری‌اردشیری کاندیدای تأیید صلاحیت‌نشده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دو چهره اصلاح‌طلب داوطلب مجلس در سالن جلسات روزنامه بشیر ساری برگزار شد.

بهاری‌اردشیری پس از ناامیدی از روند تأیید صلاحیت‌ها حمایت خود را از دو چهره اصلاح‌طلب شهرستان‌های ساری و میاندورود یعنی محمد دامادی و علی‌اصغر یوسف‌نژاد اعلام کرد.

این مراسم در حالی در غیاب علی‌اصغر یوسف‌نژاد داوطلب مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و مورد حمایت کاندیدای شکست‌خورده مجلس برگزار شد که در جای خود قابل تأمل بود، همچنین دامادی در دوره قبل از در لیست اصولگرایان جای داشت.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران در این جلسه به شورای نگهبان و روند تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس دهم انتقاد جدی ارائه کرد.

* اصلاح‌طلبان ناعادلانه رد صلاحیت شدند

حسین روزبهی روزهای بعد از تأیید صلاحیت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی را روزهای دل‌آزردگی و دلشکستگی برای اصلاح‌طلبان توصیف کرد و گفت: اصلاح‌طلبان ناجوانمردانه و ناعادلانه در انتخابات رد شدند.

وی با بیان اینکه اگر اینگونه رد صلاحیت‌ها برای اصولگرایان اتفاق می‌افتاد از صحنه کشور و جامعه خارج می‌شدند، اظهار کرد: بسیاری از داوطلبان اصلاح‌طلب را به بهانه عدم التزام به انقلاب اسلامی و رهبری رد صلاحیت کردند و این مسئله جای تعجب دارد.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران با بیان اینکه قلب اصلاح‌طلبان برای کشور، نظام، رهبری و ایران اسلامی می‌تپد، ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اصلاح‌طلبان در تمامی صحنه‌های مهم نظام حضور داشتند و به‌عنوان یکی از استوانه‌های کشور فعالیت کردند.

* اینگونه ردصلاحیت‌ها کشور را به سقوط می‌برد

روزبهی با بیان اینکه بیشتر اصلاح‌طلبان را ناجوانمردانه، ناعادلانه و بی‌جهت رد کردند، اضافه کرد: در گذشته بسیاری از اصلاح‌طلبان شاخص کشور را به بهانه سکولاریسم و غرب‌زدگی رد کردند و امروز هم استوانه‌های نظام به بهانه عدم التزام به انقلاب رد شدند.

وی با بیان اینکه رد صلاحیت اصلاح‌طلبان شاخص نظام که استوانه‌های کشور هستند جای تعجب دارد، تصریح کرد: ما به قانون اساسی کشور التزام داریم، نظام را از ته قلب دوست داریم و تابع فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم اما اینگونه رد صلاحیت‌ها ناعادلانه است.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران با بیان اینکه اینگونه رد صلاحیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها کشور را به سقوط می‌برد، بیان کرد: برخی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب که از خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس بودند رد صلاحیت شدند و جای تأسف دارد.

* ما را از در برانید از پنجره وارد می‌شویم

روزبهی با با بیان اینکه بعضی‌ها تنگ‌نظری می‌کنند و توهم ترس تمام وجود آنها را فرا گرفته است، ادامه داد: اصلاح‌طلبان بچه‌های نظام هستند و در تمام صحنه‌ها حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌دانیم با چه زبانی به مسئولان بگوییم معتقد به نظام، انقلاب و رهبری هستیم، اضافه کرد: اگر ما را از در برانید از پنجره وارد صحنه نظام می‌شویم و اگر یک روزنه‌ای برای دفاع از انقلاب پیدا کنیم با قدرت به میدان می‌آییم و از جایگاه ولایت دفاع می‌کنیم.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با حضور در انتخابات و آرای خود پشتوانه ملی نظام و انقلاب هستند، افزود: اصلاح‌طلبان در تاریخ نظام خدمات زیادی از خود برجای گذاشتند و این خدمات باید دیده شود.

* جریان‌هایی که مردم را از صحنه خارج کردند، خود حذف شدند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: در طول تاریخ جریان‌هایی که مردم را از صحنه خارج کردند، خود حذف شدند.

محمد دامادی با بیان اینکه باید جلوی تندروی برخی افراد گرفته شود، افزود: باید به برجام 2 که موجب توسعه درونی کشور می‌شود، بپردازیم.

وی با تأکید بر اینکه با مجلس وکیل‌الدوله مخالف هستیم، گفت: باید جلوی تخلفات در کشور گرفته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار