به استقبال انتخاباتی باشکوه: جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حزب موتلفه انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همه در کنار هم ...
با افرادی که تفکر اصولگرایی دارند مذاکره خواهیم کرد/ لیست اصولگرایان 4 نفر از 4 حوزه انتخابیه است که تا این لحظه به نتایج خوبی رسیده‌ایم اما قاطع در مورد هیچ یک ازداوطلبان اظهارنظر نمی‌کنیم/ لیست اصولگرایان یک لیست منعطف است و انتخاب کاندیداها براساس نظر مردم و مقبولیت عمومی است
کد خبر: ۱۷۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷ 09 February 2016

مجموعه ای از نمایندگان تشکل های اصولگرا در استان خراسان جنوبی با حضور در یک کنفرانس خبری، چگونگی هماهنگی بین اصولگرایان و انتخاب لیست کاندیداهای اصولگرا در سطح استان را تشریح کردند.

عضو اجرایی مجموعه همیاران انقلاب خراسان جنوبی گفت: برای حضور افراد در لیست اصولگرایی با افرادی که تفکر اصولگرایی دارند مذاکره خواهیم کرد اما کسی را مجبور نمی‌کنیم.

به گزارش تابناک، علی‌اکبر تناکی صبح امروز در نشست خبری با اعلام مواضع و برنامه‌های شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: در یکسال گذشته مجموعه اصولگرایی کشور احساس کردند نقطه ضعف بزرگ عدم اتحاد بین اصولگرایان است که مجموعه ای را به نام ائتلاف بزرگ اصولگرایان با عنوان همیاران انقلاب راه‌اندازی کردند.

به گفته وی، هدف این مجموعه صرفا انتخابات نبود و ترویج گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر اهداف این ائتلاف بود.

عضو اجرایی مجموعه همیاران انقلاب خراسان جنوبی افزود: بعد از شکل‌گیری شورای ائتلاف در تهران در استان ما نیز این مجموعه با حضور گروه‌ها و احزاب وصل به اصولگرایی شکل گرفت و در شهرستان‌ها نیز هسته های این مجموعه راه‌اندازی شد.

تناکی، یکی ازوظایف این مجموعه را در برهه انتخابات کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه عنوان کرد و گفت: در این راستا جلسات منظمی برگزار شده که امیدواریم به زودی خبرهای خوشی را منتشر کنیم.

وی اظهارکرد: در هر حوزه و شهرستان یک هسته اصولگرایی تشکیل شده و برای انتخابات کاندیداهای اصلح مورد نظر شورای ائتلاف اصولگرایان در لیست اصولگرایان قرار می‌گیرند.

عضو اجرایی مجموعه همیاران انقلاب خراسان جنوبی تصریح کرد: انتخاب کاندیدای اصلح براساس شاخص‌های مورد نظر رهبر و مقبولیت داوطلبان در سطح استان است.

تناکی، لیست اصولگرایان را لیست منعطف دانست و ادامه داد: تاکنون سه چهارم لیست آماده شده و تا حد امکان انتخاب کاندیداها براساس نظر مردم و مقبولیت عمومی بوده است.

وی افزود: لیست اصولگرایان 4 نفر از 4 حوزه انتخابیه است که تا این لحظه به نتایج خوبی رسیده‌ایم اما قاطع در مورد هیچ یک ازداوطلبان اظهارنظر نمی‌کنیم.

عضو اجرایی مجموعه همیاران انقلاب خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی شهرستان ها لیست خود را اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: با اعلام این لیست 90 درصد کار انجام شده اما نهایی شدن این لیست نیازمند نظرسنجی است که امیدواریم تا پایان بهمن لیست نهایی اعلام شود.

تناکی با بیان اینکه همه کاندیداها مور احترام هستند و نباید هیچ کس را تخریب کنیم، افزود: برای حضور افراد در لیست اصولگرایی با افرادی که تفکر اصولگرایی دارند مذاکره خواهیم کرد اما کسی را مجبور نمی‌کنیم.

وی در خصوص حضور بانوان در لیست اصولگرایان نیز تصریح کرد: اگر کاندیدایی خانم با شاخص‌های مورد نظر اصولگرایان در استان باشد در لیست قرار می گیرد و خانم یا آقا بودن لیست اصولگراها مهم نیست.

عضو اجرایی مجموعه همیاران انقلاب خراسان جنوبی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص عملکرد نمایندگان فعلی نیز تصریح کرد: کار نمایندگی در ایران دچار انحرافی بزرگ شده و مطالبات مردم متناسب با وظایف نمایندگان نیست.

تناکی تصریح کرد: وظیفه نمایندگان نظارت و قانون‌گذاری است و وظیفه اجرایی بر عهده قوه مجریه است در حالی که مطالبه ما از نمایندگان احداث جاده و مسائل اجرایی است، حال آن که اگر نمایندگان کار قانونگذاری و نظارت را به خوبی اجرا کنند بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود.

انتخاب افراد بر اساس شاخص‌های مورد نظر است

حجت الاسلام محمد دوست، دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز در ادامه جلسه گفت: در راستای ایجاد اتحاد اصولگرایان در سطح کشور و خراسان جنوبی از شهریور ماه جلساتی برگزار شده است.

وی ادامه داد: جبهه پایداری از یکی دوسال قبل در تهران وارد چرخه اتحاد اصولگرایان شده و در خراسان جنوبی نیز این مجموعه راه‌اندازی شده است.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: از همه سلایق در مجموعه اصولگرایی حضور دارند و اگر نامزدها همانطور که تا الان جلو آمدند به رای و نظر جمع و کارگروه‌های ائتلاف اصولگرایان عمل کنند، به نتایج خوبی می رسیم.

محمددوست افزود: جمع اصولگرایان با کسی تعارف ندارد و انتخاب افراد بر اساس شاخص‌های مورد نظر است و اگر کسی این شاخص‌ها را نداشته باشد در لیست اصولگرایان جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: جمع اصولگرایان جمع کوچکی نیست و هر فردی که شاخص‌های اصولگرایان را داشته باشد در جمع اصولگرایان جای دارد.

حزب موتلفه انقلاب اسلامی با حضور 18 تشکل هماهنگ با جبهه پیروان خط امام

در ادامه جلسه محمد قریب، دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: حزب موتلفه اسلامی بر اساس تکلیفی کشوری و استانی که داشته در کنار سایر تشکل‌های اصولگرا کار خود را از چند سال پیش و با حضور 18 تشکل هماهنگ با جبهه پیروان خط امام تشکیل شده است.

وی ادامه داد: جبهه پیروان خط امام با مجموعه جریان اصولگرایی همراه شده و تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده است و امیدواریم با تدبیر منشور همگرایی، گام های خوبی در راستای وحدت جریان اصولگرایان برداریم.

ورود افراد مستقل به تشخیص خودشان بوده است

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: امیدواریم که با تلاش مجموعه افراد در شورای ائتلاف اصولگرایان به زودی خبرهای خوبی را از نتیجه انتخاب کاندیداها بشنویم و انتخاب داوطلب در همه حوزه‌ها با مقبولیت و نظرسنجی‌ها انجام شود.

قریب اظهارکرد: با توجه به شرایط استان و روندی که پیش می‌رویم درصدد ایجاد زمینه لازم برای حضور همه نیروهای ارزشی استان هستیم.

وی در خصوص اینکه افرادی که مستقل وارد شده‌اند اما قبلا اصولگرا بودند آیا در لیست اصولگراها قرار می‌گیرند یا نه؟ گفت: افرادی که مستقل وارد شده‌اند به تشخیص خودشان بوده و ما حضور این افراد در لیست اصولگراها را نفی و تایید نمی‌کنیم و حضور آنان در این لیست بستگی به نظر شخصی این افراد دارد.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در خصوص حضور جوانان در لیست اصولگرایان نیز گفت: امسال به جوانان توجه خاصی شده و جمع زیادی از جوانان در لیست اصولگراها هستند و در استان نیز همین روند پیش می‌رود.

دادخواه، دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز در ادامه جلسه گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یکی از تشکل‌های اصولگرا در سطح کشور است که براساس وظیفه و تکلیف در جمع شورای اصولگرایان قرار گرفته است و جلساتی از شهریور ماه با موضوع کاندیداهای اصولگرا برگزار شده که نتایج خوبی نیز حاصل شده است و امیدواریم با مجموعه اصولگرایان به جمع‌بندی برسیم و به وظیفه شرعی خود به نحو احسن عمل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار