معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید از وضعیت پساتحریم بهره ببریم، گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا به موفقیت دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۷۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 07 February 2016

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید از وضعیت پساتحریم بهره ببریم، گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

به گزارش فارس ، محمدابراهیم الهی‌تبار در مراسم جشن انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان در شهر جوکار ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: امام راحل بدون هیچ ترس و واهمه مبارزات خود را از سال 42 شروع کرد و با وجود فشارهای رژیم شاهنشاهی، هرگز از مبارزات خود دست برنداشت.

وی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی از راه‌های مختلف می‌خواست جلوی نهضت اسلام و انقلابی امام (ره) را بگیرد، گفت: امام خمینی (ره) در آن زمان به نیروهای رژیم طاغوت فرمود «یاران من در گهواره‌ها هستند».

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در طول نهضت تا پیروزی انقلاب افراد زیادی از یاران امام زیر شکنجه‌های رژیم پهلوی به شهادت رسیده و یا زندانی شدند، بیان کرد: خون‌ شهدا و استقامت یاران امام راحل نتیجه داد و انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی نهایی رسید.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب مستشاران آمریکایی آزادانه در کشور رفت و آمد داشته و هر جرمی را مرتکب می‌شدند، گفت: نیروهای مستشار آمریکایی هر جرمی را که مرتکب می‌شدند حق رسیدگی به آن وجود نداشت.

الهی‌تبار ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب ملت ایران هویت و آزادگی خود را به دست آورده و اجازه تعدی هیچ متجاوزی را در کشور ندادند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمن در راه‌اندازی جنگ تحمیلی و حمایت از رژیم بعثی علیه کشورمان گفت: در این دوران سخت نیز رزمندگان ما توانستند در طول هشت سال دفاع مقدس با جان دل از خاک کشورشان دفاع کرده و امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا در این کشور است.

وی خطاب به نسل جوان تاکید کرد: این انقلاب با خون‌دل‌های فراوان به دست ما رسیده که وظیفه همه ما حفظ و حراست از نظام و دستاوردهای آن است.

الهی‌تبار در ادامه با بیان اینکه دهه فجر امسال متمایز از سال‌های قبل است، افزود: امسال جشن‌های دهه فجر را در حالی برگزار می‌کنیم که توانسته‌ایم در برابر ابرقدرت‌های جهان بایستیم و به حق مسلم خود در به نتیجه رسیدن برجام و رفع تحریم‌ها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش تیم مذاکره‌کننده با حمایت‌های و هدایت‌های عالمانه رهبری و تدابیر دولت نتیجه داد، گفت: با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی سال‌های گذشته باید تلاش کنیم صادرات را دوباره از سر بگیریم و بازارهای جهانی را از آن خود کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به پیروزهای اخیر نظامی در سوریه نیز گفت: ایران تنها کشوری است که از گزند داعش در امان مانده و حتی قدرت‌های بزرگ جهان نیز از مشکلات این گروه در امان نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی امروز به عنوان نماد آزادگی و مقاومت برای جهان شناخته شده است، گفت: امیدواریم با مقاومت بیشتر مسلمانان هر چه زودتر شاهد نابودی گروه‌های تکفیری باشیم.

الهی‌تبار ایران را بزرگترین قدرت منطقه دانست و افزود: پیروزی در مذاکرات هسته‌ای قدرت ایران را در دنیا و منطقه بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه باید از وضعیت پساتحریم بهره ببریم، گفت: در اجرای طرح‌هایی چون اقتصاد مقاومتی، طرح تحول نظام سلامت، طرح ‌تحول نظام جمعیتی و... باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: نظام ما برخاسته از مردم است و ملت ایران سرنوشت خود را با حضور پرشور خود در این انتخابات رقم خواهند زد.

وی خطاب به اقشار مختلف مردم افزود: آنچه در انتخابات مهم بوده انتخاب درست است مهم نیست که چه شخصی انتخاب شود، در واقع پیروز واقعی انتخابات نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

الهی‌تبار بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد و افزود: حضور پررنگ شما در این روز بزرگ اقتدار نظام را بیش از گذشته رقم خواهد زد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار