مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه حماسه ۹ دی نمایش شعور سیاسی مردم بود، گفت: فضای فتنه در نظام اسلامی ایران از سوی دشمنان همیشه مهیا است.
کد خبر: ۱۵۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 31 December 2015

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه حماسه ۹ دی نمایش شعور سیاسی مردم بود، گفت: فضای فتنه در نظام اسلامی ایران از سوی دشمنان همیشه مهیا است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد قبا همدان با بیان اینکه حماسه ۹ دی نمایش شعور سیاسی مردم بود، گفت: برنده واقعی ۹ دی مردم بودند که به‌رغم غبارها راه را گم نکردند.

وی با بیان اینکه دشمن فقط باشعار حق، دست و پای حق را بسته است و عملا کار باطلی انجام می دهد، گفت: فتنه ۸۸ خوشه ای باطل بود اما چهره ای به ظاهر حق را نمایش می‌داد تا مخاطب را که مردم هستند، فریب دهد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی با بیان اینکه شعارهای جبهه باطل در فتنه به نظر حق بودند و توسط افراد معمولی سر داده نمی‌شدند، ادامه داد: در فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری ایستادند و مسیر صحیح را نشان دادند اما برخی از افراد مسیر دیگری را در پیش گرفتند.

فتنه ۸۸ یک تئوری از پیش تعیین شده توسط دشمن بود

امام جمعه شهر مریانج در ادامه با بیان اینکه امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که اتفاقات فتنه ۸۸ یک تئوری از پیش تعیین شده دشمن بود که بااهداف شوم خود سعی کردند جامعه را به آشوب بکشند، گفت: در حال و هوای انتخابات ۸۸ که همه چیز خوب پیش می رفت یک مرتبه با یک صحنه ای مواجه شدیم که برای همه ما تعجب آور بود و کسانی که یار انقلابی رهبری و امام بودند در مقابل او ایستادند و مردم را دچار سردرگمی کردند چراکه آنها به نظام خدمت کرده بودند اما خیانت کردند.

وی با تاکید بر اینکه در ایام فتنه بحث بود که هدف آشوبگران چه می تواند باشد؟ و امروز به این نتیجه رسیده ایم که هدفشان براندازی نظام اسلامی بود و با اصل ولایت فقیه مشکل داشتند، گفت: هرکسی که در انتخابات در میدان رقابت قرار گرفت قبل از آن به تایید شورای نگهبان رسیده بود پس دلیلی برای ایجاد شک و شبهه توسط دشمنان نبود اما این شک اندازی ها باعث ایجاد تردید در مردم شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی با تاکید براینکه اتفاقات بعد از فتنه نشان داد که فضای فتنه در نظام اسلامی ایران از سوی دشمنان همیشه مهیا است، اشاره کرد: مسلم است که همیشه در فتنه سخن حق هم وجود دارد تا تشخیص حق از باطل برای مردم سخت شود.

وی با بیان اینکه افرادی که شعار های آن چنانی سر میدادند افراد معمولی نبودند بلکه وزیر و وکیل و یاران دیرین و انقلابی امام بودند، گفت: وقتی کار به خیانت به نظام کشید خوشبختانه مردم تکلیف خود را روشن کردند و در جریان ۹ دی با شعور ظاهر شدند.

رستمی در ادامه با اشاره به اینکه آنهایی که در فتنه گرفتار شدند کسانی بودند که از آن ها انتظار بیشتری می رفت، عنوان کرد: روز ۳۰خرداد ۸۸ فتنه گران مردم را به خیابان ها دعوت کردند تا اصل رهبری را بزنند اما با درایت ملت فهیم ایران، دشمنان موفق به این کار نشدند.

معیارهای تشخیص صحیح در وصیت‌نامه شهدا آمده است

وی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود معیارهایی برای تشخیص حق از باطل به ما داده اند، گفت: معیارهای تشخیص صحیح در وصیت‌نامه شهدا آمده و در وصیت‌نامه شهدا بر حمایت از ولایت‌فقیه، اسلام، امام خمینی(ره) و امام حسین(ع) تأکید شده که برای جامعه بهترین معیارها هستند.

رستمی همچنین ادامه داد: اگر فتنه گران اشتباه کرده و قبول دارند که اشتباهشان بزرگ بود باید حداقل به اشتباه خود اعتراف کنند چراکه کسانی که رسما می گویند از کارمان پشیمان نیستیم قابل بخشش نیستند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی با بیان اینکه انتخابات آینده از اهمیت بسزایی برخوردار است، ادامه داد: امروز برخی دم از نظارت بر رهبری می‌زنند که از اساس موضوع طرح شده از سوی آنها مشکل دارد، حال این سئوال مطرح است که چه کسی می‌خواهد نظارت کند؟ فردی که نتوانسته از پس فرزندان خود بربیاید و فرد نزدیک به او افراد را به آمدن به خیابان تشویق می‌کند؟

وی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم این موج فتنه گری که امروز خاموش است دوباره شعله نکشد و جامعه را به سمت دوقطبی شدن هدایت نکند، گفت: هرکسی با شاخص رهبری فاصله پیدا کند آسیب می بیند.

حماسه ۹دی نصرت الهی و عظمت بصیرت مردم بود

رستمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی یک نصرت الهی و عظمت بصیرت مردم بود، گفت: سربازان اسلام و امام و رهبری در تمامی طیف ها حماسه ۹دی را آفریدند و ملت ایران با وجود غبارها راه را گم نکردند و امید را در دل همه افراد زنده کردند.

وی با بیان اینکه ۹ دی نشان دهنده عظمت بصیرت مردم ایران بود که نشان دادند افرادی لایق برای سربازی امام زمان(عج) هستند، گفت: همدان شهر یاوران رهبری و دوستداران ولایت فقیه است و همدانی ها در حماسه ۹دی باحضور پرشور خود معدل نظام را بالا بردند و نشان دادند که شعور سیاسی دارند.

وی اضافه کرد: رهبری بعد از حماسه ۹ دی فرمودند که من شهادت میدهم ملت ما از عهد حضرت علی در کوفه بهتر و بالاترند و برنده واقعی مردم بودند چراکه به‌رغم همه غبارها مردم راه را گم نکردند و این مدال بزرگی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار