همزمان با سراسر کشور
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی : انتخابات فصل مهم مشارکت سیاسی کشور است و باید با نظم، برنامه ریزی و مراقبت های لازم شرایطی مهیا شود تا هفتم اسفند ماه یکی دیگر از انتخابات های افتخارآمیز کشور در سایه سلامت و شور رقم بخورد.
کد خبر: ۱۴۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 12 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گفت: با دستور وزیر کشور ، روند اجرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شد.

حسن بیگی اظهار کرد: در اجرای مواد 5 و 9 قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری امور اجرایی  انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز شنبه مورخ 1394/09/21 آغاز  و در روز جمعه مورخ 1394/12/07 اخذ رای به عمل خواهد آمد.     

وی  بیان کرد: هیات های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه و هیاتهای اجرایی حوزه های فرعی باید همزمان از روز شنبه مورخ  1394/09/21 حداکثر در مدت 5 روز تشکیل شوند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ابراز کرد: فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری می بایست بر اساس قانون، آیین نامه اجرایی و دستورالعمل مربوطه و در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور نسبت به تشکیل هیات اجرایی و سایر مراحل قانونی اقدام لازم را بعمل آورند.

حسن بیگی تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا و یا بوسیله نماینده خود که کتبا معرفی شده باشد میتوانند از روز پنج شنبه مورخ 1394/09/26 تا پایان روز چهارشنبه مورخ 1394/10/02 جمعا به مدت 7 روز به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه (فرمانداری مرکز استان-اراک) یا به وزارت کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات فصل مهم مشارکت سیاسی کشور است و باید با نظم، برنامه ریزی و مراقبت های لازم شرایطی مهیا شود تا هفتم اسفند ماه یکی دیگر از انتخابات های افتخارآمیز کشور در سایه سلامت و شور رقم بخورد.

وی عنوان کرد: تمامی تدابیر لازم برای انتخابات سالم و پر شور در استان مرکزی اندیشیده شده و آمادگی کامل برای رقم زدن این فصل مهم سیاسی در استان مرکزی وجود دارد.

در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 31 حوزه اصلی و هزار و 31 حوزه فرعی و در مجموع هزار و 62 حوزه در کشور فعالیت می‌کنند

گفتنی است انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان در هفتم اسفند ماه جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار