مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه:
حجت الاسلام عبدالنبی صداقت چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدا در گروه سلمان سپاه در شهرستان دشتستان گفت: تقابل بین جبهه حق و باطل یک سنت و قانون دائمی است و درطول تاریخ هیمشه بین حق وباطل مبارزه بوده است
کد خبر: ۱۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰ 11 March 2015
تابناک بوشهر- مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جدایی بین امت و امام و تضعیف ولی فقیه و اسلام هراسی دو برنامه جبهه استکبار علیه اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالنبی صداقت چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدا در گروه سلمان سپاه در شهرستان دشتستان بوشهر افزود: تقابل بین جبهه حق و باطل یک سنت و قانون دائمی است و درطول تاریخ هیمشه بین حق وباطل مبارزه بوده است .

وی یادآور شد: در مقطعی از تاریخ ما جبهه حق دچار رکود بود و رونق چندانی نداشت و به تعبیری از نگاه دشمنان خیلی جدی گرفته نمی شد و به حساب نمی آمد تا اینکه امام راحل آمد و روح خدا در کالبد حق و حقیقت دمیده شد و جریان حق رونق گرفت.

صداقت بیان داشت: از لحظات آغازین مبارزه امام (ره)می بینیم که جبهه باطل نیز در مقابل او صف آرایی کرد و ما تا این لحظه شاهد درگیری بین جبهه حق و باطل بودیم.

وی اظهار داشت: دشمن تلاش می کند به نظام ما ضربه وارد کند ولی آنها کور خوانده اند و ملت ما را نشناخته اند اما ما نیز نباید غافل باشیم و سهل انگاری کنیم .

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: یکی از طرح های دشمن این است که بتواند به هر وسیله ای که برای او میسر شود بین امت و امام جدایی افکند و ولی فقیه نتواند درجامعه محور باشد .

وی با اشاره به اینکه ولی فقیه شخص نیست جانشین امام معصوم است و نقش محوری در جبهه حق دارد، اضافه کرد: هر کسی در هر جایگاه و به هر طریق و روشی آگاهانه و یا ناآگاهانه جایگاه ولی فقیه را تضعیف کند قطعا در زمین دشمن بازی کرده است.

صداقت گفت: جبهه دومی که استکبار به مبارزه با آن برخاسته تضعیف اسلام ناب محمدی است وامروز اسلام ناب مورد هجمه است، اسلام هراسی و ترساندن دنیا از اسلام جزء برنامه های استکبار علیه اسلام است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه یادآور شد: امروز داعش ساخته و پرداخته استکبار است برای اینکه دنیا را از مسلمانان بترساند و همچنین شیعه هراسی، همه اینها صحنه مبارزه حق و باطل است و همه باید احساس مسوولیت کنیم چرا که یک سری عناصر فاسد، مفسد، شرور و جانی همچون داعش چهره نورانی اسلام ، چهره تابناک پیامبر اعظم (ص) را مورد تاخت و تاز قرار داده اند.

وی گفت: وصیت نامه شهدا، سیره و روش و زندگی آنها همه اینها برای ما درس آموز است و بهترین شیوه و روش و کار برای خنثی سازی نقشه دشمنان همین بزرگداشت یاد و خاطره و نام شهدا است که می توانیم جبهه حق را مقاوم تر کنیم.

صداقت یادآور شد: آنچه که باعث شده است ما تاکنون در مقابل جبهه باطل بایستیم و پیروز شویم روحیه شهادت طلبی بوده است و دنیا و دشمن امروز این را فهیمده اند.

سردار وجدیان فرمانده گروه 26 سلمان سپاه پاسداران نیز گفت: ما باید با تاسی از شهدا و رهروی از راه نورانی آنها مسیر آنها را به بهترین وجه ادامه دهیم.

در پایان از تعدادی از خانواده های شهدا تجلیل شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: اسلام هراسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار