رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از بازداشت قاتل فراری بعد از ۲۰ سال خبر داد و گفت: این قاتل مرتکب چهار فقره قتل شده بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱ 20 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: در تاریخ ۱۳۸۳/۰۲/۱۳ خبری به مرکز پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان واصل می‌شود که در یکی از محلات شهرستان، درگیری خونین رخ داده است. عوامل کلانتری به محل اعزام و با اجساد دو کودک، یک زن و یک مرد مواجه شدند. با تحقیقات میدانی، انگشت اتهام به سوی پدر خانواده متوجه شد و متهم ساعاتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر و با تشکیل پرونده جنایی به دادسرا منتقل شد.

وی بیان کرد: متهم با قرار مقام قضایی به زندان منتقل شد و بعد از مدتی، با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد، اما او هیچ‌وقت به زندان مراجعت نکرد و در آن زمان، تلاش برای کشف محل اختفایش بی‌نتیجه می‌ماند.

آدینه‌لو با اشاره به اینکه پیگیری کارآگاهان دایره جنایی در قالب درخواستی به عرض مقام قضایی رسید، گفت: قاتل فراری در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد و ۳۰ اردیبهشت ماه امسال به زندان مرکزی زنجان تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، او افزود: حکم قصاص قاتل به‌دلیل قتل دو کودک و همسر و برادرش، در مدتی که فراری بود، از طریق دیوان عالی کشور به‌صورت غیابی صادر شده بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار