امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت: استقرار بالگرد برای جابجایی هوایی بیماران و مصدومان در استان یک ضرورت است که باید از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان به طور جدی پیگیری شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 24 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با سرپرست و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت هفته سلامت بیان کرد :  ایجاد مرکز جراحی ویژه کودکان یا درمان افراد با ناهنجاری‌های مادرزادی نقش مهمی در کاهش هزینه‌های مردم استان و به ویژه بیماران دارد و این نوع خدمات در استان بایستی افزایش یابد.

وی افزود : راه‌اندازی بخش جراحی کودکان در ایلام یک اتفاق مهم و قدم بزرگی در حوزه بهداشت و سلامت استان است که باید دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه و تقویت حوزه سلامت و درمان استان از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : دانشگاه علوم پزشکی در مقطع کنونی و برای پیشبرد ارتقای سلامت جامعه بیش از پیش نیازمند ایجاد اتحاد و همدلی است تا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در سایه این انسجام بتوانند بیشترین اعتبار و تجهیزات درمانی را برای استان جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد : امید است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با وحدت و همراهی همدیگر، در کاهش معظلات حوزه بهداشت و درمان استان گام بردارند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه برخی اعمال جراحی که موسسه محکم در استان ایلام انجام داد، در دنیا بی‌نظیر بوده است، از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست تا برای استفاده از ظرفیت و امکانات موسسه‌های خیریه درمانی برای ارتقای سلامت استان تلاش کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار