نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بتوان از این مناسبت‌های ملی و مذهبی برای ایجاد وحدت و تقویت بنیه دینی و معنوی جامعه بهره ببریم.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷ 23 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت که یکی از مهمترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود در ایجا وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد الگوی انحرافی در بین جوانان بیان کرد : برگزاری جشن‌های معنوی در این دهه با مشارکت بیشتر جوانان بخصوص دختران نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با معارف دین و ارزش‌های انقلابی و الهی دارد.
حسینی بر اجرای درست برنامه‌های دهه کرامت از سوی نهاد‌های مختلف تاکید کرد و گفت: محیط سازی اداری و آذین بندی سطح شهر برای آگاهی بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

اجرای ۳۰۰ برنامه در دهه کرامت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ، گفت: دهه کرامت امسال ۳۰۰ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید جواد خاضع  افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهمترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروانهای شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خاضع بیان کرد: تعامل، همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.
حضور ۱۱ روزه خدام رضوی در همه مناطق استان
ستار هدایتخواه، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ۴۰ عنوان برنامه متنوع در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و دهها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه ریزی شده است.

هدایتخواه بیان کرد: اجرای برنامه های مختلف معنوی در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام زادگان و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه های آستان قدس رضوی طی دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار