مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت : هزار نفر هم در قالب کاروان‌های راهیان نور و شخصی یا خانوادگی از دیگر استان‌های کشور از جمله کردستان، تهران، مرکزی، قم، بوشهر، اصفهان، خوزستان، فارس و آذربایجان شرقی جهت بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های ایلام به استان سفر کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 12 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری بیان داشت : ۶۴۷ هزار و ۲۷۶ گردشگر و زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور و مردمی سال گذشته از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان دیدن کردند.

وی افزود : بخشی از بازدید زائران دیگر استان‌ها از یادمان‌های استان ایلام مربوط به بازه زمانی اربعین است که از یادمان‌ها و مناطق جنگی طول مسیر نظیر سه راهی جندالله و نقطه ایثار قلاویزان بازدید داشته‌اند.

ناصری ادامه داد : یک هزار و ۴۰۰ نفر روحانی و راوی کاروان‌های راهیان نور را در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان ایلام همراهی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد :  سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری استان ایلام دارای پنج اردوگاه برای اسکان و شب خوابی کاروان‌های راهیان نور است و در سال گذشته بیش از۵۰ هزار نفر زائر در این اردوگاه‌ها اسکان و شب‌مانی داشته‌اند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار