معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه آمار حضور زوار در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان در نوروز امسال را ۱۵۷ هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 04 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجید میرزایی با بیان اینکه نوروز امسال طرح آرامش بهاری در آستان مبارک ۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان کرمانشاه اجرا شد، گفت: در جریان اجرای این طرح ۱۵۷ هزار نفر زائر امامزادگان و بقاع متبرکه استان شدند.

میرزایی با بیان اینکه تعداد زواری که در نوروز امسال از بقاع متبرکه استان بازدید کرده اند نسبت به نوروز سال گذشته کاهش حدود ۷۰ هزار نفری داشته، گفت: نوروز امسال به دلیل تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان شاهد کاهش آمار حضور زوار در امامزادگان و بقاع متبرکه استان بودیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه نوروز امسال اسکان ۷۱۷۸ نفری زوار را در زائرسراهای امامزادگان و بقاع متبرکه استان داشتیم، گفت: ۱۵ بقعه استان با ۹۰ سوئیت آماده اسکان شبانه مسافران نوروزی شده بودند.

میرزایی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه داشت، گفت: در طرح آرامش بهاری اقداماتی شامل فضاسازی محیطی، برپایی سفره های هفت سین در بقاع متبرکه، اعزام روحانی و مبلغ، برپایی خیمه های معرفت و غرفه های پاسخگویی به سوالات دینی و... برای خدمت رسانی به زوار انجام شده بود. 

برپایی غرفه های مشاوره دینی، مذهبی و اجتماعی از دیگر برنامه های اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه بود که میرزایی از آنها یاد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار