فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: امسال در زمینه امنیت وضعیت استان مطلوب بود و تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 12 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار رفیعی‌کیا در نشست با اصحاب رسانه افزود: در زمینه تصادفات فوتی برون شهری و معتادان متجاهر سطح شهر دغدغه‌هایی وجود دارد که باید باهمکاری سایر دستگاه‌ها اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای انجام شود.
او ادامه داد: در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر اقدامات خوبی انجام شده و انتظار می‌رود اردوگاه ماده ۴۲ و کمپ ماده ۱۶ هرچه زودتر با استاندارد‌های لازم و ظرفیت مناسب در استان افتتاح شود تا موضوع سرقت‌های خرد سامان بهتری پیدا کند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: امسال ۴۰ هزار خدمات مشاوره‌ای در استان توسط مراکز مشاوره انتظامی این استان ارائه شده و ۷۰ درصد پرونده‌های واصله به کلانتری و پاسگاه‌های استان منجر به صلح و سازش شده است.
رفیعی‌کیا افزود: نزاع‌های فردی در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون با کاهش سه درصدی و نزاع‌های دسته جمعی با افزایش سه درصدی همراه است.
او گفت: شعار نوروزی امسال پلیس، آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت است و همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: افرادی که در عرصه رسانه در همه زمینه‌ها فعال هستند یکی از مؤلفه‌های اصلی جنگ ترکیبی هستند که در زمینه اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف از این ظرفیت استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار