معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال امسال به مددجویان این نهاد انقلابی در سراسر کشور پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 06 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حسین خدرویسی روز چهارشنبه در آیین خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی در کانون امام خمینی (ره) اراک، افزود: براساس حکم رییس‌ جمهور و مصوبه شورای اشتغال، ۵۰ درصد از سهم تسهیلات اشتغال هر استان برای دهک یک تا هفت است.

وی بیان کرد: توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار و باثبات برای مددجویان از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و کمیته امداد امام خمینی(ره) تمام ظرفیت خود را برای تحقق این مهم بکار گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ۲ و نیم میلیون خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر تحت پوشش خدمات این نهاد انقلابی قرار دارند، افزود: ماهانه ۲۷ هزار میلیارد ریال مستمری به حساب خانواده‌های تحت حمایت واریز می‌شود.

خدرویسی افزود: جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به زودی با حضور مقامات بلندپایه کشور در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در شاخص‌های متعدد در سطح کشور برتر است، افزود: امسال در این استان با تلاش همکاران و مشارکت خیرین ۸۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد، این در حالی است که در سطح کشور ۷۵ هزار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به خانواده‌های تحت حمایت اهدا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: علاوه بر توزیع جهیزیه، ۱۵۰ هزار قلم کالای اساسی و ضروری بین مددجویان کمیته امداد در سطح کشور توزیع شده است.

خدرویسی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) از دورترین روستای مرزی تا عمق کشور ۱۲۰ نوع خدمت ارایه می‌کند که فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار یکی از این خدمات است.

وی بیان کرد: تعداد قابل توجهی از مسوولان، پزشکان، متخصصین و نخبگان کشور از حامیان مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

در این آیین توزیع ۲۴۵ سری جهیزیه، اهدای ۱۵۳ واحد مسکونی به مددجویان و تجلیل از کارآفرینان برتر استان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار