استاندارمرکزی:
استاندار مرکزی گفت: مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه لباس ایرانی - اسلامی (شمیم یاس) برای تبدیل شدن به یک برند تجاری نیازمند حمایت جدی دستگاه‌های مختلف دارد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 05 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،«فرزاد مخلص‌الائمه» در آیین افتتاح نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی( شمیم یاس) در اراک،افزود: این مرکز در پاسخ به یک نیاز اساسی در جامعه ارزشی طراحی شد.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، شهرداری و بخش خصوصی همکاری موثری داشتند که به تجهیز این مرکز تخصصی ختم شد و اقدام بسیار ارشمندی بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: تلاش‌ها باید تداوم داشته باشد که این مرکز در آینده به عنوان یک برند معروف در کشور مطرح و مورد تقاضای تمام خانواده‌ها باشد.

معاون وزیر رییس سازمان امور اجتماعی کشور هم در این آیین گفت: بسیاری از مسایل اجتماعی در تراز تربیتی انسان‌هایی است که می‌خواهند آداب عفاف و حجاب را مراعات کنند و اگر این آداب رعایت نشود، هیچ حد و مرزی برای زندگی وجود نخواهد داشت.

«محمد عباسی» افزود: محصولات عرضه کنند عفاف و حجاب باید با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دست مردم برسد و نقش طراحان نیز بسیار اثرگذار است.

وی بیان کرد: دشمنان با ابزارهای متعدد قصد ضربه زدن به ارزش‌های ایرانی - اسلامی دارند که در این راستا باید با تقویت ذائقه جوانان بر پایه فرهنگ ایرانی - اسلامی و تولید محصولات با قیمت مناسب، از اهداف شوم دشمنان جلوگیری کرد.

در این آیین ارتباطی نیز به صورت دورسخنی (ویدئو کنفرانسی) با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برقرار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار