رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: ۶۵ شرکت تولیدی، صنعتی و انجمن در این استان برای کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 21 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مهرداد احمدی ظهر یکشنبه در کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اراک، اظهار کرد: در پنج سال آینده استان مرکزی نیازمند تکنسین و مهندس بوده و پیش بینی آموزش لازم برای این قشر ضروری است.

وی به روز رسانی دانشگاه را از برنامه‌های استان عنوان کرد و ادامه داد: صنایع نیازمند برخی رشته‌ها هستند و برخی رشته‌ها نیز باید از دوره‌های آموزشی خارج شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با بیان اینکه ۶۵ واحد تولیدی برای کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی در زمینه تربیت تکنسین و مهندس در جامعه دانشگاهی است.

احمدی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۳۰ هزار نیروی انسانی تکنسین و مهندس طی ۵ سال آینده در استان نیاز است، فعالیت این کنسرسیوم کمک می‌کند که این نیاز رفع را رفع کنیم و در کنار آن بروزرسانی رشته‌های دانشگاهی را دنبال خواهیم کرد و در صورت نیاز رشته جدید معرفی و بازتعریف می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار