رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسـطیـن، در روز جمعه بیست و یکم مهرماه به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 12 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،هادی خلیلی افزود: این راهپیمایی با حضور مردم انقلابی شهر اراک ازساعت 10:30 صبح ازمحل میدان شهدا آغاز وبه سمت مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مبارز فلسطینی علیه مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: اکنون که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد ترمیم آبروی از دست رفته خود است.

خلیلی حماسه طوفان الاقصی را شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی و گامی بزرگ برای نجات فلسطین دانست و اظهار کرد: ملت آگاه و انقلابی ایران به طور مستمر حوادث سرزمین‌های اشغالی را پیگیری کرده و همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین بوده است.

وی از مردم غیور و انقلابی استان مرکزی برای حضور پرشور در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد تا بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف، ندای مرگ اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار